Οπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ του προϊόντος, μιλώντας για τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα και τα οφέλη που προσφέρει στο λιανεμπόριο η τοποθέτησή του σε μικρά και μεγάλα καταστήματα, “η Theramed 2 σε 1 απευθύνεται σε καταναλωτές που αναζητούν τη συνδυασμένη χρήση οδοντόκρεμας και στοματικού διαλύματος σε ένα προϊόν. Η Theramed μπορεί να ικανοποιήσει καταναλωτές με διαφορετικές ανάγκες, καθώς το προϊοντικό μίγμα της είναι ευρύ.

Το πρωταρχικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Theramed 2 σε 1 είναι η διπλή της δράση και χρήση, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως στοματικό διάλυμα. Σημαντικό ανταγωνιστικό στοιχείο της είναι, επίσης, ο κλινικά ελεγμένος μεσοδόντιος καθαρισμός που υπόσχεται.

Η Theramed 2 σε 1 είναι διαθέσιμη σε μικρά και μεγάλα σημεία πωλήσεων, όπως μικρά σούπερ μάρκετ, υπέρ μάρκετ, καταστήματα καλλυντικών κά. Η ευρεία διανομή της οφείλεται στη μικρή και πρωτότυπη συσκευασία της.

Ολα τα προϊόντα Theramed 2 σε 1 είναι σχεδιασμένα όχι μόνο για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και των σημείων πωλήσεων. Με την πεποίθηση ότι η υποστήριξη ενός προϊόντος οφείλει να είναι ολοκληρωμένη και πολύπλευρη στοχεύοντας παράλληλα στη διευκόλυνση της διάθεσής του αλλά και της επικοινωνίας του με τον καταναλωτή, η Theramed 2 σε 1 διατίθεται σε χαρτοκιβώτια, τα οποία είναι εύκολα στο άνοιγμα, ενώ περιέχουν σκαφάκια για τη γρήγορη και εύκολη τοποθέτησή τους στο ράφι.

Το προϊόν υποστηρίζεται διαφημιστικά μέσω τηλεόρασης, με POP υλικό, ενέργειες καταναλωτή, δώρα καταναλωτή και άλλα”.