Το επόμενο προϊοντικό της βήμα φέρεται να προετοιμάζει η Θεόνη, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της, πέραν των γνωστών στην κατηγορία του νερού, σε μία νέα κατηγορία: αυτήν των αναψυκτικών.

Στις 15 Ιουλίου η Γενική Συνέλευση των Μετόχων της εταιρείας ενέκρινε σειρά τροποποιήσεων στο καταστατικό της Θεόνη ΑΕ. Από αυτές, ξεχωρίζει η τροποποίηση του άρθρου 4, που αναφέρεται στον σκοπό της εταιρείας, καθώς μία από τις δύο προσθήκες σε αυτό το άρθρο είναι η δραστηριότητα της παραγωγής αναψυκτικών ποτών, αεριούχων και μη, με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό, προαναγγέλλοντας την είσοδο της Θεόνη ΑΕ σε νέα… «χωράφια».

Πρόκειται βέβαια για μία μάλλον εύλογη κίνηση, με δεδομένο ότι η εταιρεία έχει ήδη ισχυρή παρουσία στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού, η οποία είναι συγγενής με αυτήν των αναψυκτικών. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι την πορεία αυτή έχει ακολουθήσει και η Βίκος, που πριν από λίγα χρόνια λάνσαρε σειρά αναψυκτικών, ενώ και η ΕΤΑΝΑΠ Σαμαριά, όπως είχατε διαβάσει πρώτοι στο FOODReporter, έχει κατοχυρώσει το εμπορικο σήμα της Creta Cola, ενός αναψυκτικού τύπου Cola, δείχνοντας το ενδιαφέρον της για δραστηριοποίηση στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Πάντως, δεν αποτελεί έκπληξη η πρόθεση της εταιρείας να δοκιμάσει ένα νέο εγχείρημα: παρότι μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται μόνο στο φυσικό μεταλλικό νερό, η Θεόνη έχει δείξει την τάση της προς την καινοτομία, με το λανσάρισμα του πρώτου στην Ελλάδα φυσικού μεταλλικού νερού σε 100% ανακυκλώσιμη χάρτινη συσκευασία των 330ml, με το χαρακτηριστικό πράσινο καπάκι να είναι φτιαγμένο από πλαστικό φυτικής προέλευσης.

Το νέο κέντρο logistics
Στο ίδιο άρθρο έχει προστεθεί και μία ακόμα δραστηριότητα: η παροχή υπηρεσιών αλυσίδας εφοδιασμού (logistics). Η προσθήκη αυτή σχετίζεται με τις ανακοινώσεις που είχε κάνει στην αρχή της χρονιάς η Θεόνη, σχετικά με μία νέα επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και νέου κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics.
Σύμφωνα με όσα είχε γνωστοποιήσει η εταιρεία, το νέο κέντρο logistics στην περιοχή του Ελληνόπυργου Μουζακίου θα λειτουργήσει εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά πράσινο, εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter