Τη διαφημιστική καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη εξέτασε σε συνεδρίασή του στις 12 Μαΐου το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά από προσφυγή της Carpathian Springs (Aqua Carpatica) και της In Touch Communication.

Στο «μικροσκόπιο» της πρωτοβάθμιας επιτροπής ελέγχου επικοινωνίας βρέθηκε συγκεκριμένα ο ισχυρισμός ότι το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη έχει λάβει «60 διεθνή βραβεία ποιότητας». Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, από την πλευρά της Θεόνη προσκομίστηκαν στοιχεία που αναφέρουν αναλυτικά τον αριθμό των βραβείων που έχουν απονεμηθεί στο φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη και η επιτροπή διαπίστωσε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το Θεόνη έχει λάβει μέχρι και σήμερα συνολικά 63 βραβεία. H εταιρεία διευκρίνισε ότι θα ενημερώνει όλα τα σημεία επικοινωνίας της με τον εκάστοτε ακριβή αριθμό βραβείων.

Ως εκ τούτου, η επιτροπή έκρινε ότι οι υπό κρίση ισχυρισμοί τεκμηριώθηκαν επαρκώς και ομόφωνα αποφάσισε ότι η επικοινωνία της εταιρείας δεν προσκρούει στις διατάξεις του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter