Τη special edition γυάλινη συσκευασία φυσικού μεταλλικού νερού, εμπλουτισμένου με βρώσιμο χρυσό, παρουσιάζει η Θεόνη στην έκθεση The Saudi Food Show, η οποία διεξάγεται στο International Convention and Exhibition Center του Ριάντ Σαουδικής Αραβίας από τις 20 έως τις 22 Ιουνίου 2023. Η γυάλινη συσκευασία φυσικού μεταλλικού νερού με βρώσιμο χρυσό απευθύνεται σε premium σημεία Ho.Re.Ca., με στόχευση το σύνολο των χωρών της Μέσης Ανατολής.
Ο Corporate Affairs Director της Θεόνη, Άγγελος Διατσίντος, που βρίσκεται ο ίδιος στη Σαουδική Αραβία, δήλωσε στο FOODReporter: «Έχουμε ήδη παρουσία στη Μέση Ανατολή: Σαουδική Αραβία, Ντουμπάι, Κατάρ, Κουβέιτ. Στόχος μας είναι να τη μεγαλώσουμε, τόσο στο κανάλι Ho.Re.Ca. αλλά και στο retail, σε απευθείας συμφωνίες με σούπερ μάρκετ».
«Για να το επιτύχουμε, στοχεύουμε στην καινοτομία και προωθούμε κατά προτεραιότητα τη χάρτινη συσκευασία (carton pack), η οποία έχει σχεδιαστεί με έμφαση στη βιωσιμότητα από την κορυφαία εταιρεία συσκευασίας που ειδικεύεται σ’ αυτόν τον τομέα, τη νορβηγική Elopak κι επίσης, τη γυάλινη συσκευασία», συμπλήρωσε ο κ. Διατσίντος.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter