Στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου εντάχθηκε πρόσφατα ένα επενδυτικό σχέδιο της Θεόνη ΑΕ, συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους ίσου με 888.045,55 ευρώ. Ειδικότερα, με σχετική απόφαση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού, εντάχθηκε στο καθεστώς ενίσχυσης της γενικής επιχειρηματικότητας το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας που αφορά στην επέκταση της δυναμικότητας.

μονάδας εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού της εταιρείας στο Μουζάκι Καρδίτσας. Η ενίσχυση που θα λάβει η εταιρεία για την υλοποίηση του έργου ανέρχεται σε 279.734,35 ευρώ, με τη μορφή της επιχορήγησης, που ισοδυναμεί με το 31,5% του συνολικού κόστους, ενώ το υπόλοιπο μέρος της επένδυσης θα χρηματοδοτηθεί με τραπεζικό δανεισμό.

Το σύνολο της επένδυσης αφορά στην απόκτηση μηχανολογικού εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων γραμμή παραγωγής/εμφιάλωσης χάρτινης συσκευασίας, ολοκληρωμένο σύστημα CIP και σύστημα αεροσυμπιεστή. Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, η δυναμικότητα της παραγωγικής μονάδας της Θεόνη θα αυξηθεί από τα 27.760 μπουκάλια νερού ανά ώρα στα 30.560 μπουκάλια ανά ώρα.

Σύγχρονες εγκαταστάσεις στο Μουζάκι
Σημειώνεται ότι οι εγκαταστάσεις εμφιάλωσης της εταιρείας βρίσκονται στη Βατσουνιά Μουζακίου, στους πρόποδες της οροσειράς των Αγράφων, και περιλαμβάνουν γραμμές παραγωγής/εμφιάλωσης PET, ασκού, γυαλιού και χαρτοκυτίου. Όλες οι γραμμές εμφιάλωσης είναι υπερσύγχρονες και πλήρως αυτοματοποιημένες, ενώ η εταιρεία διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο ποιότητας, ειδικά σχεδιασμένους χώρους αποθήκευσης και FIFO σύστημα logistics. Επίσης, αποτέλεσε την πρώτη ελληνική εταιρία εμφιάλωσης νερού η οποία έλαβε την πιστοποίηση TÜV AUSTRIA CoVid-Shield για τη λήψη και εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων προστασίας ενάντια στον COVID-19.

Σημειωτέον ότι το Θεόνη έχει αναγνωριστεί ως κατάλληλο για προετοιμασία βρεφικών τροφών σε Γαλλία και Γερμανία.

Παρουσία και εκτός Ελλάδος
Εκτός των ελληνικών συνόρων, το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη διαθέτει παρουσία σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, με την ετικέτα του προϊόντος να κυκλοφορεί σε έξι διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά, ρωσικά και εβραϊκά).

Η Κύπρος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Βέλγιο και η Ολλανδία είναι κάποιες από τις χώρες που ανήκουν στο δίκτυο εξαγωγών του Θεόνη, ενώ η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για το Θεόνη. Στόχος της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια είναι το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter