Νέο μπουκάλι φυσικού μεταλλικού νερού με γραφή Braille σχεδίασε η Θεόνη. Το νέο μπουκάλι επιτρέπει σε άτομα με προβλήματα όρασης να το αναγνωρίζουν μέσω της αφής. Κάθε μπουκάλι Θεόνη φέρει τη λέξη νερό γραμμένη σε Braille στο καπάκι του.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα προϊόν που διευκολύνει την καθημερινότητα αυτών των ατόμων, υποστηρίζοντας τη δυνατότητα ίσης πρόσβασης σε καθημερινά αντικείμενα», υποστηρίζει η Θεόνη. Άλλωστε, σύμφωνα με δεδομένα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (ΠΟΥ), στην Ελλάδα, περίπου 200.000 συνάνθρωποί μας αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα όρασης. «Ως εταιρεία με έντονη κοινωνική ευθύνη, δεσμευόμαστε να υιοθετούμε συνεχώς πρακτικές που προάγουν την ίση πρόσβαση και ενισχύουν την αίσθηση του ανήκειν για κάθε συνάνθρωπό μας», αναφέρεται.

«Σήμερα, πιο πολύ από ποτέ, υπάρχει η ανάγκη για προϊόντα που προάγουν την κοινωνική ενσυναίσθηση και είναι εύκολα προσβάσιμα από όλους», σημειώνει ακόμη η εταιρεία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter