Σε νέα εποχή μπαίνει η εταιρεία διανομής ποτών The Sky Spirits, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Managing Director Νίκος Σαραντάκης στο FOODReporter. «Το 2024 ήταν σε ετήσιο κύκλο εργασιών καλύτερο από το 2023, όμως συμπιέστηκαν τα περιθώρια κέρδους», είπε και απέδωσε το φαινόμενο στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί πλέον στον κλάδο του αλκοολούχου ποτού στην Ελλάδα και στη μειωμένη κατά κεφαλή κατανάλωσης στα σημεία του «καθιστού» on-trade.
Η The Sky Spirits έχει οικοδομήσει ξεχωριστά συμβουλευτικά πακέτα για τοποθέτηση και τρόπους κατανάλωσης προς τα ξενοδοχεία, πέρα από τη διανομή των προϊόντων του portfolio της, ως βοηθητικές υπηρεσίες που εγγυώνται υψηλότερο τζίρο για τον κλάδο φιλοξενίας.
«Το βασικό ζήτημα μείωσης κατανάλωσης εντοπίζεται στην “κρύα” αγορά, η “ζεστή” αγορά δείχνει να ανεβαίνει.
Το φαινόμενο της ανάπτυξης αγορών αλκοολούχων ποτών εκ μέρους των καταναλωτών από το σούπερ μάρκετ είναι έντονο στα ελληνικά νησιά, γι’ αυτό και μας ενδιαφέρει πολύ η τοποθέτηση στα ράφια εκεί», αποκάλυψε ο κ. Σαραντάκης. Η The Sky Spirits αποφάσισε να σταματήσει την τοποθέτηση των αναψυκτικών mixers Double Dutch στα σούπερ μάρκετ, που είχαν ξεκινήσει πέρσι από την ΑΒ Βασιλόπουλος. Συνεχίζει με τοποθέτηση αλκοολούχων ποτών σε όλες τις αλυσίδες, με «ναυαρχίδα» το premium παλαιωμένο ρούμι Flor de Caña και το ξεχωριστό ιαπωνικό ουίσκι Nikka και τη new-entry ουκρανική premium βότκα Mikolasch με πλήρη ιχνηλασιμότητα επάνω στο μπουκάλι.
Εγκατέλειψε τη διανομή του ρουμιού Don Papa, επειδή το brand εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Diageo και πλέον, η διανομή σε Ελλάδα γίνεται από την Diageo Hellas. Τα σιρόπια Monin, για ροφήματα, βρίσκονται στην κορυφή της αξίας πωλήσεων έτους μεταξύ των προϊόντων της εταιρείας. «Φέρνουμε την καινοτόμα σειρά Pure Monin, δίχως ζάχαρη, με φυσικά γλυκαντικά και αρωματικά», εξήγησε ο κ. Σαραντάκης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter