Το πρώτο της κατάστημα στην Κύπρο άνοιξε τον περασμένο μήνα η αλυσίδα εστίασης The Big Bad Wolf, στην πόλη της Λάρνακας, ενώ η εταιρεία έχει βλέψεις για επέκταση και σε άλλες αγορές, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CEO και ιδρυτής της αλυσίδας, Γιάννης Τζανακάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον αρχισυντάκτη της BOUSSIAS Cyprus, Νεκτάριο Μαρκέτο.

Γιάννης Τζανακάκης, CEO και ιδρυτής, The Big Bad Wolf

«Σκέψεις υπάρχουν, και είναι και στα σπάργανα κάποια σχέδια», αποκάλυψε ο κ. Τζανακάκης, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ σχολίασε πως «επειδή είμαι στην εστίαση πολλά χρόνια, βλέπω πολλά πράγματα και πολλά κενά που υπάρχουν και στην ελληνική αγορά και στην κυπριακή αγορά, τα οποία θα ήθελα να επιχειρήσω».

Σημείωσε ακόμα ότι για την ώρα η αλυσίδα θέλει να «πατήσει στιβαρά» στην Κύπρο» και σχεδιάζει να ανοίξει άλλα πέντε καταστήματα στη Μεγαλόνησο. «Ήδη έχουμε βρει location και κάποιο σημείο στη Λευκωσία, το οποίο θα ανοίξει σύντομα, και θα δούμε και τις άλλες αγορές στην Κύπρο. Από εκεί και πέρα, κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει. Σαφώς δε θα λέγαμε όχι και σε κάποια άλλη χώρα», δήλωσε.

Ευνοημένη από την πανδημία
Σύμφωνα με τον κ. Τζανακάκη, η αλυσίδα του ήταν από τις κερδισμένες της πανδημίας, λόγω του μοντέλου λειτουργίας της. «Το The Big Bad Wolf πάντα εστίαζε στο κομμάτι του delivery, και γι’ αυτό τα μαγαζιά μας δεν είναι τεράστια μαγαζιά με σάλες, είναι μικρά μαγαζιά με λίγα τραπέζια.

Το γεγονός ότι ο κόσμος μπήκε μέσα στα σπίτια λόγω του κορονοϊού μας έδωσε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, γιατί αυτό ήταν και το focus της δουλειάς μας εξαρχής. Οπότε πρέπει να πω ότι στη διάρκεια του κορονοϊού το The Big Bad Wolf είχε μεγάλη αύξηση στον αριθμό παραγγελιών του», εξήγησε.

Η μόδα των μπέργκερ
Αναφορικά με τις καταναλωτικές τάσεις που επικρατούν, παρατήρησε:
«Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μεγάλη μόδα σε ό,τι αφορά το μπέργκερ.

Το σουβλάκι είναι ένα προϊόν που πάντα υπήρχε στην ελληνική διατροφή και στην ελληνική κουζίνα. Τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει πάρα πολύ το μπέργκερ, υπάρχουν πάρα πολλά μπεργκεράδικα που έχουν εξελιχθεί, και τώρα υπάρχει και μία νέα τάση παγκοσμίως που αφορά στη διατροφή με vegan και flexitarian προϊόντα, που φαίνεται ότι είναι η νέα μόδα στη διατροφική αλυσίδα».

Σημειώνεται ότι η The Big Bad Wolf, πέρα από το νέο κατάστημα στη Λάρνακα, διαθέτει δέκα καταστήματα στην Αττική και απασχολεί περίπου 450 υπαλλήλους.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter