Διήμερο σεμινάριο, διάρκειας 12 ωρών, με θέμα τα ψηφιακά μέσα και νέες μορφές διαφήμισης και επικοινωνίας υπό τον τίτλο «The A-Z of Interactive Marketing» πραγματοποιούν για ολιγομελή ομάδα στελεχών, το IAB Hellas σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας στις 5 και 6 Ιουλίου.

Το σεμινάριο, που πραγματεύεται τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων στην προώθηση και προβολή προϊόντων, υπηρεσιών και brands, απευθύνεται σε μεσαία και ανώτερα στελέχη του marketing και της επικοινωνίας με στόχο την επιμόρφωση τους σε θέματα interactive επικοινωνίας και marketing.

Στο πλαίσιό του θα αναλυθούν θέματα όπως:

  • Το ελληνικό τοπίο του Internet: ο χρήστης, οι τάσεις και τα χαρακτηριστικά τους, η θέση μιας επιχείρησης στο περιβάλλον του διαδικτύου.
  • Βασικές έννοιες του διαδραστικού marketing (Digital Media, Metrics, Measurement Tools κλπ).
  • Η διαφήμιση στο διαδίκτυο, οι διάφορες κατηγορίες της, οι δυνατότητες και η αποτελεσματικότητά τους (Web Campaigns, Microsites, Targeting, Creative formats, Media Planning, Media Buying, Trafficking, Reporting, κλπ).
  • Αλλες μορφές διαφήμισης και επικοινωνίας στο διαδίκτυο, κατηγορίες και αποτελεσματικότητα (e-Mail and Search Engines Marketing, Viral Marketing κλπ).
  • Social Networking και Social Media (Community Sites, Blogs, Podcasts, Social Networking Sites κλπ).
  • Η σύζευξη της Online και της Offline Επικοινωνίας (Media Mix, Integrated Campaigns και Digital Marketing Strategy).

Εισηγητές στο σεμινάριο θα είναι οι κκ Ανδρέας Ευαγγελάτος (ΕΕΔΙΠ-Οικονομικό Πανεπιστήμιο), Περικλής Βανικιώτης (Internet Specialist, δημοσιογράφος), Νίκος Δρανδάκης (Business Development Manager Profile AE) και Χρυσάνθη Σωτηροπούλου (Marketing & Interactive Communications Consultant).

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε αίθουσα του ξενοδοχείου Central (Απόλλωνος 21, Πλάκα). Πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ. 210 3318 065 (website: www.iab.gr και www.instofcom.gr).