To Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον ξεχώρισε στην τελετή απονομής των Sports Marketing Awards της Boussias Events, συγκεντρώνοντας συνολικά τέσσερα βραβεία.
Συγκεκριμένα, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα απέσπασε τα εξής βραβεία στα Sports Marketing Awards:

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Presence on Meta’s platforms (Facebook and/or Instagram)» για το στοχευμένο 360° ετήσιο πλάνο ενεργοποίησης με στόχευση στο Facebook & Instagram και βασικό άξονα το Stay Active/Hydrated.
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Product/ Service Launch» για τη δημιουργία επετειακών, συλλεκτικών προϊόντων σχετικά με τη συμμετοχή του ΑΥΡΑ στον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, ως ο «Επίσημος Χορηγός Ενυδάτωσης» της διοργάνωσης.
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για το επιτυχημένο 360° ετήσιο πλάνο ενεργοποίησης στα Social Media και βασικό άξονα το Stay Active/Hydrated.
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Platform for Brand/Sponsor» για τη δημιουργία του ετήσιου πλάνου στα Social Media του AvraWater, με βασικό άξονα ενεργοποίησης το Stay Active/Hydrated. Το πλάνο αυτό αποτελεί έναν συνδυασμό on-going υλικού με πληροφορίες και tips ενυδάτωσης, γυμναστικής και διατροφής και εξειδικευμένου υλικού από influencers/partners.

Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter