Οι αλλαγές στις διαιτητικές συνήθειες των Βρετανών οδήγησε την Tesco στον διπλασιασμό των προϊόντων για vegetarian και vegan πελάτες, για την περίοδο των εορτών.

Το νέο υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό όσοι δεν καταναλώνουν προϊόντα κρέατος και γαλακτοκομικά ή απλώς επιθυμούν να μειώσουν τη συμμετοχή τους στη διατροφή τους. Ο αριθμός τους εκτιμάται πως αυξάνεται καθημερινά, απαιτώντας την αλλαγή της προϊοντικής γκάμας των σούπερ μάρκετ, σε διεθνές επίπεδο. Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία η αλυσίδα δηλώνει πως όλοι οι καταναλωτές είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά της, ανεξαρτήτως διατροφικών προτιμήσεων.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Tesco, την αντίστοιχη περσινή εορταστική περίοδο η ζήτηση για τα συγκεκριμένα προϊόντα ήταν σημαντικά αυξημένη. Η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις προωθητικές ενέργειες όπως η Meat Free Mondays ή στην παρουσίαση εξειδικευμένων προτάσεων για όσους ακολουθούν μια λιγότερο αυστηρή vegetarian ή vegan δίαιτα (flexitarians). Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων κατεψυγμένων έτοιμων φαγητών για vegetarians και υποκατάστατων του κρέατος κατά 25%.

Στο πλαίσιο της διεύρυνσης των επιλογών όσων ακολουθούν μια διαφορετική από τη συνηθισμένη δίαιτα, η Tesco ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον σεφ Derek Sarno, που ανέλαβε τη θέση του διευθυντή καινοτομίας στις κατηγορίες των προϊόντων με φυτική προέλευση. Στόχος της συγκεκριμένης κίνησης είναι να δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες επιλογές στις εν λόγω κατηγορίες, θέτοντάς τις, για πρώτη φορά με τόση έμφαση, στο κέντρο της προσοχής της αλυσίδας. Ο Derek Sarno θα συνεργάζεται πλέον με προμηθευτές, αγρότες και σεφ για την ανάπτυξη νέων τροφίμων, που θα είναι έτοιμα προς διάθεση από τα καταστήματα της αλυσίδας το 2018.