Με… «τατουάζ» με λέιζερ αντί για αυτοκόλλητες ετικέτες πειραματίζεται στα αβοκάντο της η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, Tesco, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για μείωση της χρήσης πλαστικών αυτοκόλλητων.

Σε συνεργασία με την προμηθεύτρια φρούτων Westphalia, σε 270 καταστήματά της στη νοτιοανατολική Αγγλία τα μεγάλου μεγέθους αβοκάντο αντί για ετικέτα, θα χαράσσονται με λέιζερ και το μέγεθος ή η ποικιλία τους θα αναγράφεται στη φλούδα τους.

Πρόκειται για μία πρωτοποριακή διαδικασία, όπου με χρήση λέιζερ αφαιρείται ένας πολύ λεπτός εξωτερικός φλοιός από τη φλούδα του αβοκάντο και σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο χαράσσεται το επιθυμητό μήνυμα. Εφόσον η δοκιμή αποκομίσει θετικά σχόλια από τους καταναλωτές, θα επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα, με σκοπό να μειώσει τη χρήση πλαστικών αυτοκόλλητων ετικετών κατά σχεδόν ένα εκατομμύριο το χρόνο. Σημειωτέον ότι η Tesco πωλεί κάθε χρόνο κοντά στα 70 εκατομμύρια αβοκάντο το χρόνο.

Παράλληλα, η Tesco πειραματίζεται με την αντικατάσταση του πλαστικού δίσκου σε δύο από τις πιο δημοφιλείς σειρές αβοκάντο της από ένα χαρτονένιο δοχείο, που θα είναι πιο εύκολο να ανακυκλωθεί. Εφόσον η πρωτοβουλία αυτή επεκταθεί σε όλο το δίκτυο της αλυσίδας, θα αποφευχθεί η χρήση περισσότερων από 20 εκατ. πλαστικών δίσκων μόνο από τη συγκεκριμένη σειρά. Σημειώνεται ότι η Tesco έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050, όχι μόνο από τις δραστηριότητές της, αλλά και από τα προϊόντα που πωλεί και τις εφοδιαστικές τους αλυσίδες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter