Πρόσφατα η Tesco αποκάλυψε τη στρατηγική που έχει επιλέξει για τα καταστήματά της, τα οποία λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές του Λονδίνου.

Συγκεκριμένα, η αλυσίδα ανακαίνισε 100 από τα σχεδόν 500 καταστήματά της στη βρετανική πρωτεύουσα, αξιοποιώντας τα δημογραφικά στοιχεία και τα δεδομένα που συλλέγει μέσω της κάρτας πιστότητας Clubcard. Το βασικό στοιχείο της νέας στρατηγικής της Tesco αφορά στην προσαρμογή κάθε καταστήματος στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του τοπικού καταναλωτή (τοπικές γεύσεις, εθνότητες, παραδόσεις κλπ). Με τη συνεχή μετακίνηση των καταναλωτών, το προφίλ των πελατών κάθε καταστήματος μπορεί να αλλάζει σημαντικά ακόμη και στη διάρκεια της μέρας, τονίζει η ηγεσία της εταιρείας. Αυτό, αποτελεί μια σημαντική πρόκληση αλλά και ευκαιρία, δηλώνει σχετικά.