Η κατακόρυφη πτώση κερδών που σημείωσε στην Ευρώπη η Tesco, η οποία άλλωστε θεωρείται η κύρια αιτία μείωσης κατά 23,5% των προ φόρων κερδών της εταιρείας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους συνολικά, συνοδεύτηκε από δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της για επένδυση στα υπέρ μάρκετ.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Philip Clark, την επόμενη χρονιά η Tesco θα εγκαινιάσει 50-60 υπέρ μάρκετ, ουσιαστικά ένα την εβδομάδα!  Έχοντας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της ανάπτυξης στην ευρωπαϊκή αγορά, η Tesco στρέφει την προσοχή της και στην Κίνα. Το καταναλωτικό κοινό των περίπου 1,4 δισεκατομμυρίων είναι το μεγαλύτερο του κόσμου. Παραμένει όμως μια πολύ δύσκολη αγορά και για την Tesco, η οποία ανακοίνωσε τη δημιουργία κοινοπραξίας με την China Resources Enterprise (CRE). Αυτό σημαίνει πως θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο δίκτυο που θα περιλαμβάνει τα 134 καταστήματα της Tesco China και τα 2.986 καταστήματα της CRE. Η Tesco θα έχει μερίδιο 20% στην κοινοπραξία, με στόχο πωλήσεις περίπου 10 δισ. λιρών Αγγλίας.