Οι αγρότες προμηθευτές της βρετανικής αλυσίδας Tesco είναι οι πρώτοι που θα μπορούν να χρησιμοποιούν το νέο online εργαλείο, το οποίο θα τους βοηθά να μειώσουν τις εκπομπές CO2.

Η μείωση θα ωφελήσει όχι μόνο την Tesco και τους αγροτικούς παραγωγούς, αλλά και άλλους μεγάλους πελάτες των προμηθευτών της. Για συμμετοχή στο πιλοτικό πρόγραμμα του Cool Farm Tool, που ξεκίνησε στο τέλος Απριλίου, επιλέχθηκαν 50 προμηθευτές της αλυσίδας, που καλλιεργούν περίπου 1.500 εκτάρια γης σε Μ. Βρετανία και Ισπανία.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, που δημιουργήθηκε από επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Aberdeen και τη Unilever και υποστηρίχθηκε από επιχειρήσεις μεταξύ των οποίων οι M&S, Heineken και, φυσικά, η Tesco, θα είναι διαθέσιμο στην πλήρη ενεργοποίησή του σε όλους τους προμηθευτές που διαθέτουν φυτική και ζωική παραγωγή.

Το πρόγραμμα επιτρέπει στους παραγωγούς να ανεβάσουν στοιχεία για τη χρήση λιπασμάτων, μεταφορικών μέσων και κατανάλωση ενέργειας, ώστε να υπολογίσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα αλλά και να λάβουν συμβουλές για το πως θα το μειώσουν. Επίσης, προμηθευτές και λιανέμποροι θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν λεπτομερείς εκθέσεις για την εφοδιαστική τους αλυσίδα.