Η Tesco, προσπαθεί να ξαναβρεί την επουλώσει τις πληγές που της προκάλεσε το πρόσφατο οικονομικό σκάνδαλο με την «τρύπα» στα οικονομικά της στοιχεία, και να ξαναβρεί τη δυναμική της.

Η γραμμή που φαίνεται πως επιλέγει να ακολουθήσει ο νέος CEO της αλυσίδας, Dave Lewis, αφορά κυρίως στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Σε αυτό το πλαίσιο, στις αρχές Ιανουαρίου η Tesco ανακοίνωσε το κλείσιμο 43 καταστημάτων, κυρίως υπό το brand Express, με επακόλουθη απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Lewis, θα ακολουθήσουν 49 ακόμη καταστήματα, κατά κύριο λόγο Tesco Extra. Παράλληλα, ανακοινώθηκε η πρόθεση μείωσης των SKUs της αλυσίδας κατά 20.000. Ο Lewis επίσης αποκάλυψε πως επικεφαλής της Tesco UK αναλαμβάνει από τον προσεχή Ιούνιο ο Matt Davies, ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει συνομιλίες με προμηθευτές για τη μείωση των τιμών. Ήδη, ανακοινώθηκε η μείωση της τιμής 380 επώνυμων προϊόντων και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα. Οι ανακοινώσεις της Tesco σχολιάστηκαν από ειδικούς αναλυτές ποικιλοτρόπως. Από κάποιους σημειώνεται η αναγκαιότητα λήψης μέτρων για επίτευξη οικονομιών κλίμακος, ενώ άλλοι τονίζουν πως η συγκεκριμένη στρατηγική απέχει από αυτό που η Tesco πρεσβεύει και αφορά στν σχεδιασμό των πλάνων της βάσει των αναγκών του πελάτη.