Οι δύο επιχειρήσεις είναι η νέα προσθήκη στην πρωτοβουλία που αναπτύσσεται με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πλαστικών απορριμμάτων που επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Οι δύο εταιρείες δημοσιοποίησαν την απόφασή τους να συνεργαστούν με στόχο να διαμορφώσουν νέα προγράμματα ανακύκλωσης των πλαστικών συσκευασιών, διαπιστώνοντας την αδυναμία των τοπικών αρχών να προσφέρουν ουσιαστική λύση στο πρόβλημα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας, θα δώσουν νέα κίνητρα στους καταναλωτές για την ανακύκλωση συσκευασιών. Και άλλες επιχειρήσεις προτείνουν τα δικά τους προγράμματα συνεργασίας. Για παράδειγμα, οι Coop και Heineken, έχουν ήδη αναπτύξει σχετικές πρωτοβουλίες, θεωρώντας πως μπορούν να μειώσουν κατά χιλιάδες τόνους τα πλαστικά μπουκάλια που καταλήγουν στις χωματερές.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία δηλώνουν πως πρόθεσή τους δεν είναι να χρηματοδοτήσουν τα τοπικά προγράμματα ανακύκλωσης, αλλά να δημιουργήσουν νέα σημεία συγκέντρωσης και επαναχρησιμοποίησης των πλαστικών συσκευασιών.

Μια από τις λύσεις που σχεδιάζουν, αφορά στη δημιουργία νέων σημείων ανακύκλωσης στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) των εθνικών δρόμων.