Ο Philip Clark, o νέος ηγέτης της Tesco, παρουσίασε τη στρατηγική της για την ερχόμενη δεκαετία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά και ο ίδιος, δεν πρόκειται για μια διαφορετική στρατηγική από εκείνη που εφάρμοζε ο προκάτοχός του αλλά για μια... ελαφρά μετατόπιση προτεραιοτήτων.

[Ηνωμένο Βασίλειο] Οι δύο νέες σημαντικές προτεραιότητες αφορούν αφενός στην ανάπτυξη νέων brand υψηλής αξίας και αφετέρου, στην υποστήριξη ήδη επιτυχημένων όπως το brand Florence & Fred (F&F) στην ένδυση και το Technica στον τομέα των ηλεκτρονικών, τα οποία ήδη πωλούνται μέσω των καταστημάτων της Tesco διεθνώς.

Επίσης, η αλυσίδα σχεδιάζει να αναπτύξει εντός της επόμενης δεκαετίας τις online πωλήσεις στο σύνολο των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται, με στόχο να γίνει το ίδιο ανταγωνιστική στους τομείς της ένδυσης και των τηλεπικοινωνιών, όσο είναι στην αγορά των τροφίμων.
Μέσα στους επόμενους τρεις μήνες, ο Clark θα παρουσιάσει τη στρατηγική της επιχείρησης σε 5.000 managers, πραγματοποιώντας 21 meetings σε τρεις ηπείρους.