Το κατάστημα που αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της αξιοποιεί η Tesco για τις πιλοτικές της εφαρμογές, σε διαφορετικούς τομείς. Πρόσφατα ανακοίνωσε πως αντικαθιστά το ένα τρίτο των ταμείων του καταστήματος Tesco Extra, που λειτουργεί στο Lincoln, με νέα υπερσύγχρονα ταμεία.

Στα εν λόγω ταμεία (στο ένα τρίτο των συνολικών), τα προϊόντα θα τοποθετούνται σε έναν ιμάντα και θα σκανάρονται αυτόματα. Η Tesco δεν είναι η πρώτη που εφαρμόζει νέες τεχνολογίες και πρακτικές στην αυτοματοποίηση των ταμείων. Για παράδειγμα, η Asda υλοποίησε εφαρμογή σε μεγάλο κατάστημά της, η οποία επιταχύνει τη διαδικασία του σκαναρίσματος των προϊόντων (σκανάρει έως και 100 προϊόντα ανά λεπτό). Η Tesco πρόσφατα επιτάχυνε και την εφαρμογή του συστήματος self scanning στα καρότσια, που πρωτο-εφαρμόστηκε στα καταστήματά της πιλοτικά τον Ιανουάριο του 2010. Το 2012 επέκτεινε την εφαρμογή του σε συνολικά 60 καταστήματα, ενώ άλλα 140 προστέθηκαν πέρυσι. Η Tesco δήλωσε πως θα προσθέσει άλλα 100 καταστήματα έως το τέλος του 2014, παρά το γεγονός ότι εξετάζει τη χρήση κινητών τηλεφώνων για σκανάρισμα και πληρωμή των αγορών, ως εξέλιξη του συγκεκριμένου συστήματος. Την ίδια περίοδο, η αλυσίδα ανακοίνωσε την πώληση online προϊόντων της αλυσίδας House of Fraser, μέσω του δικού της site.