O CEO της βρετανικής αλυσίδας, Philip Clarke, τόνισε πρόσφατα τη σημασία που έχει για την εταιρεία η προσήλωσή της στην πελατοκεντρική της στρατηγική για την επίτευξη του στόχου της αναστροφής της πτωτικής πορείας της στη χώρα.

(Ηνωμένο Βασίλειο)  Είναι γεγονός πως ενώ η δραστηριότητά της στο εξωτερικό δίνει καλά αποτελέσματα, (συμβολή στην κερδοφορία = 1,1 δισ. λίρες Αγγλίας), η Μεγάλη Βρετανία εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για την Tesco. Η αλυσίδα απαντά διαθέτοντας 1 δισ. λίρες Αγγλίας για να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματά της. Αυτό, σύμφωνα με τον Clarke, σημαίνει: Περισσότερο προσωπικό ώστε να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση (ειδικά στα τμήματα των φρέσκων προϊόντων), ανακαίνιση των καταστημάτων ώστε οι αγορές να γίνονται εύκολα και ευχάριστα, χαμηλότερες τιμές και καλύτερο value/money με βελτίωση της γκάμας των προϊόντων.