Η Terra Creta παράγει εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που κυριαρχεί σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελώντας τον πιο πολυβραβευμένο παραγωγό ελαιολάδου Κορωνέικης ποικιλίας στον κόσμο, σύμφωνα με το EVOO World Ranking. Από το 2020, το Terra Creta Grand Cru έχει κατακτήσει την κορυφή ως το Νο1 εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο της ποικιλίας του διεθνώς. Συγκεκριμένα, η ιστορία και η στρατηγική ανάπτυξης της Terra Creta παρουσιάστηκαν σε ενημερωτικό διήμερο που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά τον περασμένο Δεκέμβριο. Στην εκδήλωση, το FOODReporter έδωσε το παρών και είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί το ελαιοτριβείο της εταιρείας. Στο πλαίσιο του διημέρου, η εταιρεία παρουσίασε την καινούργια της, ανανεωμένη εικόνα των προϊόντων της. Οι νέες συσκευασίες ελαιολάδου της Terra Creta είναι ήδη διαθέσιμες από τον Απρίλιο σε ορισμένα από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας, με στόχο τη διατήρηση των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών του προϊόντος, όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter. Η εξειδίκευση της στην παραγωγή 100% ελληνικού ελαιολάδου, αποκλειστικά σε γυάλινες ή μεταλλικές συσκευασίες, διασφαλίζει την ποιότητα και αυθεντικότητα του προϊόντος.

Η Terra Creta, σε συνεργασία με τους ντόπιους παραγωγούς μέσω της Ακαδημίας Ελιάς, προάγει την ποιοτική ελαιοκαλλιέργεια με βιώσιμες πρακτικές. Με το δικό της υπερσύγχρονο ελαιοποιείο, η Terra Creta διασφαλίζει τη φροντίδα σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε 12 ώρες από τη συγκομιδή έως την έκθλιψη, εξασφαλίζοντας την απόλυτη φρεσκάδα και διατηρώντας τα μοναδικά αρώματα και τη γεύση του καρπού.

Η αγορά του συσκευασμένου ελαιολάδου στην Ελλάδα
Η αγορά του συσκευασμένου ελαιολάδου στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό κομμάτι του οργανωμένου λιανεμπορίου. Το 2023, οι πωλήσεις έφτασαν τα 15,5 εκατ. λίτρα, με συνολική αξία 125 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία της NIQ ScanTrack που έχει στη διάθεσή της η Terra Creta. Το 67% αφορά εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, το 32% κλασικό παρθένο ελαιόλαδο, ενώ μόλις το 1% αφορά παρθένο ελαιόλαδο σε αξία και όγκο.

Οι περιοχές της Αττικής και της Κεντρικής Ελλάδας αντιστοιχούν στο 50% του τζίρου της κατηγορίας, ενώ η Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία/Θράκη στο 37%. Τα νησιά καλύπτουν το 7% και η Κρήτη μαζί με την Πελοπόννησο έχουν μικρή συμμετοχή. Παρατηρείται επίσης μια ενδιαφέρουσα τάση στην κατανάλωση: Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο όγκος πωλήσεων ελαιολάδου ήταν χαμηλότερος κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, σύμφωνα με τη NIQ ScanTrack. Οι καταναλωτές στρέφονται σε μικρότερες συσκευασίες, με τις πωλήσεις των μπουκαλιών του 1 λίτρου να αυξάνονται εις βάρος των μεγαλύτερων συσκευασιών σε τενεκέ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter