Η Terra Creta ανακοίνωσε το τριετές αναπτυξιακό της πλάνο για την περίοδο 2024-2026, με επενδύσεις που αγγίζουν τα 5 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, στόχος της εταιρείας, όπως ανέφεραν στελέχη της σε σχετικό ενημερωτικό διήμερο που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά τον περασμένο Δεκέμβριο, είναι η εγκατάσταση νέων δεξαμενών με ελεγχόμενες θερμοκρασίες, καθώς και η επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων. Η Terra Creta αναμένει αύξηση της παραγωγικής δυναμικής της κατά 50% μέσα στην επόμενη διετία.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έκλεισε το 2023 με κύκλο εργασιών ύψους 32 εκατ. ευρώ περίπου, σημειώνοντας πτώση όγκου πωλήσεων κατά 10%. Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο τεύχος του FOODReporter, η Terra Creta προχώρησε επιπλέον, στην αλλαγή της προϊοντικής της ταυτότητας, τοποθετώντας τις νέες ανανεωμένες συσκευασίες ελαιολάδου της τον Απρίλιο στα ράφια ορισμένων μεγάλων αλυσίδων του οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Επίσης, η Terra Creta υιοθετεί μια στρατηγική μακροπρόθεσμου σχεδιασμού με στόχο να προβάλλει την ανώτερη ποιότητα του ελληνικού εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου εγχώρια και διεθνώς. Κατά τη διάρκεια σχετικής παρουσίασης την 1η ημέρα του διημέρου, αναφέρθηκε ότι η εταιρεία αναγνωρίζει ότι η επίτευξη αύξησης μεριδίου στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο απαιτεί «σκληρή δουλειά», καθώς πολλοί Έλληνες διαθέτουν και προτιμούν την ιδιοπαραγωγή και την ιδιοκατανάλωση ελαιολάδου. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στο κανάλι Ho.Re.Ca. αποτελεί μέρος του αναπτυξιακού πλάνου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Terra Creta θα συνεχίσει να διατηρεί την εξωστρέφεια της, με το 97% του τζίρου της να προέρχεται από την εξαγωγική της δραστηριότητα σε πάνω από 40 χώρες.

Ευφυής Γεωργία στην Ακαδημία Ελιάς Terra Creta
Όσον αφορά στην Ακαδημία Ελιάς Terra Creta την οποία ίδρυσε ο Όμιλος Μέλισσα Κίκιζας, έπειτα από την εξαγορά της Terra Creta, εκείνη αποτελεί την εξέλιξη της «Ομάδας Παραγωγών» που εδώ και χρόνια έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Στόχος της Ακαδημία Ελιάς Terra Creta είναι η αναβάθμιση της παραγωγής ελιάς μέσω της παροχής θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων στους αγρότες, καθώς και με τη χρήση ολοκληρωμένης ψηφιακής παρακολούθησης της καλλιέργειας και συστημάτων γεωργικών προειδοποιήσεων Ευφυούς Γεωργίας. «Ο παραγωγός έχει την εγγύηση ότι όλο του το λάδι θα διατεθεί και θα πωληθεί», όπως αναφέρθηκε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter