Σύμφωνα με τη γνώμη 11.000 αναγνωστών του περιοδικού Which? η βρετανική αλυσίδα Tesco κατατάσσεται στην τελευταία θέση προτίμησης μεταξύ των 9 μεγαλύτερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ της χώρας.

Στη σχετική έρευνα, η Tesco πήρε πολύ χαμηλή βαθμολογία (συγκέντρωσε ποσοστό μόλις 45%) στα θέματα των τιμών, του αγοραστικού περιβάλλοντος, της ποιότητας των φρέσκων προϊόντων και της εξυπηρέτησης πελατών. Η ψηφοφορία μεταξύ των αναγνωστών του έγκυρου περιοδικού πραγματοποιήθηκε έχοντας ως βασικά ερωτήματα το επίπεδο της ικανοποίησής τους από την αγοραστική εμπειρία και το αν θα συνιστούσαν μία συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ σε κάποιο φίλο.

Αντίθετα, η Waitrose συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά θετικής ψήφου των συμμετεχόντων στην έρευνα, λαμβάνοντας (82%), με αξιολόγηση πέντε αστέρων σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών και την ποιότητα των φρέσκων προϊόντων, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Τη δεύτερη και τρίτη θέση κατέλαβαν αντίστοιχα οι εκπτωτικές αλυσίδες Aldi και Lidl, με ποσοστά 74% και 69%, ξεπερνώντας κάποιους από τους σημαντικότερους ανταγωνιστές τους, όπως η Morrisons (59%), η Sainsbury’s (58%) και η Asda (53%). Οι Aldi και Lidl ήταν οι μόνες αλυσίδες που πήραν τέσσερα αστέρια για τις τιμές τους, με το 97% των αναγνωστών του περιοδικού να δηλώνουν πως θεωρούν ότι τους προσφέρουν καλό value/money.

Γενικώς, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται από τους καταναλωτές στην προβληματική σύγκριση τιμών, λόγω των διαφορετικού τρόπου που χρησιμοποιείται για την παρουσίαση των μεγεθών, ενώ στην πλειονότητά τους οι συμμετέχοντες στην έρευνα δηλώνουν πως προτιμούν, στο θέμα των προωθητικών ενεργειών, τις απλές και άμεσες εκπτώσεις τιμών.