Με ταχύτερο ρυθμό αναπτύσσονται φέτος οι πωλήσεις FMCGs ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο Weekly Barometer της Circana που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Supermarket Ελλάδας. Σύμφωνα με τα στοιχεία, για το σύνολο των FMCGs οι πωλήσεις φέτος (μέχρι και την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 13 Οκτωβρίου) στις 60 σημαντικότερες κατηγορίες προϊόντων, που αντιπροσωπεύουν το 72% των συνολικών πωλήσεων σε αξία, έχουν αυξηθεί κατά 3% σε αξία και κατά 3,2% σε όγκο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Αναλύοντας την αύξηση αυτή, προκύπτει ότι για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας η αύξηση είναι της τάξεως του 4,2% σε αξία και 4,3% σε όγκο, ενώ για τα επώνυμα προϊόντα είναι χαμηλότερη: 2,6% σε αξία και 2,7% σε όγκο. Ένα στοιχείο που επιβεβαιώνει τη δυναμική της ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά.

Αμετάβλητη η μέση τιμή μονάδας των FMCGs
Όσον αφορά στη μέση τιμή μονάδας, αυτή παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη, με οριακή πτώση τόσο στο σύνολο των FMCGs (-0,2%), όσο και στις επιμέρους κατηγορίες των επώνυμων και των private label προϊόντων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter