Περίπου 9 εκατ. ενήλικοι Βρετανοί ανέβασαν στον προσωπικό τους λογαριασμό ή έστειλαν σε φίλους τους φωτογραφίες φαγητών, στη διάρκεια ενός μήνα. Το στοιχείο αυτό περιλαμβάνεται στα ευρήματα της έρευνας Waitrose Food & Drink Report 2016. Οι μελετητές συμπεραίνουν πως τα τρόφιμα αποτελούν σήμερα ένα από τα πιο «καυτά» θέματα στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της αλυσίδας, Rob Collins, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, δήλωσε πως οι Βρετανοί εκφράζονται σήμερα μέσω του φαγητού όσο ποτέ άλλοτε. Αυτή η πραγματικότητα συνδέεται και με την υιοθέτηση υγιεινών προτύπων διατροφής, έως την έκρηξη της επικοινωνίας, μέσω των κοινωνικών δικτύων, στοιχείων για τα φαγητό και τη δημιουργικότητα σε αυτόν τον τομέα, που αποτελεί πλέον στοιχείο ενδεικτικό της προσωπικότητας του καθενός. «Με αυτό τον τρόπο, μοιραζόμαστε στοιχεία για τον εαυτό μας», τόνισε.

Από την πλευρά της, η head of brand development της Waitrose, Natalie Mitchell, πρόσθεσε πως το φαγητό έχει άμεση σχέση με την εμπειρία και το συναίσθημα. «Στην εποχή του διαδικτύου, οι άνθρωποι νιώθουν την ανάγκη να μοιράζονται τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους», επεσήμανε.

Μεταξύ των άλλων ευρημάτων της έρευνας, αξίζει να αναφερθεί το υψηλό ποσοστό των ερωτηθέντων (71%), που δήλωσαν πως έχουν υιοθετήσει υγιεινές συνήθειες διατροφής, ενώ κατά 61% απάντησαν πως επιλέγουν προϊόντα με λιγότερα λιπαρά και πιο φρέσκα από ότι πριν πέντε χρόνια, ενώ πολλοί προτιμούν πλέον να αγοράζουν μικρές μερίδες προϊόντων, όπως αλμυρά ή γλυκά σνακ, αντί της κανονικής συσκευασίας. Επίσης, σε ποσοστό 80% οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως ενδιαφέρονται για την προέλευση των προϊόντων και των πρώτων υλών τους, όπως και για τον τρόπο παραγωγής και εμπορίας τους (fair trade). Παράλληλα, σε ποσοστό 30% δηλώνουν πως ενδιαφέρονται περισσότερο από ότι στο παρελθόν για κοινωνικά θέματα και ζητήματα που αφορούν στο περιβάλλον.