Σε ιστορικά υψηλό επίπεδο πλησιάζει η μέση ημερήσια επισκεψιμότητα των καταναλωτών στα καταστήματα Σκλαβενίτης. Τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι τον Φεβρουάριο φέτος σε επίπεδο ομίλου (ΕΥΣ Ελλάδας-Κύπρου, The Mart και Χαλκιαδάκης) ο αριθμός των καθημερινών επισκέψεων πελατών του έφθασε τους 538.572. Σημειώνουμε ότι η υψηλότερη επίδοση του ομίλου είχε καταγραφεί το 2019, όταν ο μέσος αριθμός των ημερήσιων επισκέψεων πελατών είχε εκτιναχτεί στους 547.730, για να μειωθεί το 2020 ένεκα πανδημίας στους 508.490.

Προφανώς η επαναφορά της εμπορικής ζωής σε κανονικό πλαίσιο λειτουργίας, με τη συμβολή ασφαλώς των νέων καταστημάτων του ομίλου, αύξησαν αισθητά τον μέσο ημερήσιο αριθμό των καταναλωτών, που επισκέπτονται για τις αγορές τους τα καταστήματα των τεσσάρων δικτύων του ομίλου της ΕΥΣ στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Σημειώνουμε ότι πολύ πριν η Σκλαβενίτης ενσωματώσει στις δομές της το δίκτυο καταστημάτων της πάλαι ποτέ ισχυρής Μαρινόπουλος, η μέση ημερήσια επισκεψιμότητα πελατών στα καταστήματά της ήταν 99.150 (το 2006), επίδοση η οποία σταδιακά αυξήθηκε στους 253.230 το 2015 και στους 262.500 το 2016, για να εκτιναχθεί, μετά την ενσωμάτωση των δομών δικτύου της Μαρινόπουλος το 2017, σε 423.440 ημερήσιους επισκέπτες-πελάτες και έκτοτε να «σκαρφαλώνει» ακόμα υψηλότερα, με εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας για τους γνωστούς λόγους.

Ενδιαφέρον έχουν και τα επίσημα στοιχεία του ομίλου αναφορικά με τη μέση επισκεψιμότητα ανά χωριστό δίκτυο πωλήσεων. Ειδικότερα, από το σύνολο των 538.572 επισκεπτών-πελατών ανά ημέρα τον Φεβρουάριο φέτος, οι 504.112 είναι πελάτες των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, οι 10.602 είναι πελάτες των cash & carry The Mart και οι 23.857 είναι πελάτες των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στην Κρήτη. Η θεαματική αυτή επίδοση του ομίλου έχει αποτυπωθεί ασφαλώς και στα έσοδα του, καθώς από τα 1,880 δισ. ευρώ το 2016 ο τζίρος του εκτινάχθηκε στα 3,280 δισ. ευρώ το 2019 και στα 3,790 δισ. ευρώ το 2020. Σημειωτέον ότι για το 2021 το πιθανότερο είναι να ανακοινωθούν έσοδα γύρω στα 4 δισ. ευρώ.

Αντίστοιχη ήταν κι η εξέλιξη καταγραφής του συνολικού μεριδίου αγοράς του ομίλου. Ειδικότερα, η Σκλαβενίτης προ της ενσωμάτωσης των υποδομών δικτύου της Μαρινόπουλος στον κορμό της (δηλ. 400 καταστήματα εκ των οποίων τα 382 στην Ελλάδα και τα 18 στην Κύπρο) υπολείπονταν του 20%. Βάσει στοιχείων τον Φεβρουάριο φέτος, λοιπόν, το μερίδιο του ομίλου έφτασε το 31,7%, με άλλα λόγια, ελέγχει περίπου το ένα τρίτο των κλαδικών πωλήσεων!

501 καταστήματα, 32,5 χιλ. εργαζόμενοι
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρείας, τον Φεβρουάριο ο όμιλος της ΕΥΣ διέθετε συνολικά 449 καταστήματα υπό την επωνυμία Σκλαβενίτης εκ των οποίων τα 38 είναι υπέρ μάρκετ και τα 411 σούπερ μάρκετ. Παράλληλα, λειτουργεί 13 μονάδες cash & carry The Mart και 39 καταστήματα λιανικής στην Κρήτη της κρητικής αλυσίδας Χαλκιαδάκης, στην οποία ο όμιλος έχει υψηλή μετοχική συμμετοχή. Συνολικά ο όμιλος ελέγχει 501 εμπορικές μονάδες (38 υπέρ μάρκετ, 450 σούπερ μάρκετ και 13 cash & carry).

Σημειώνουμε, τέλος, ότι σήμερα ο όμιλος της ΕΥΣ λειτουργεί έξι κέντρα διανομών, ένα κέντρο παραγωγής έτοιμων γευμάτων, ένα κέντρο συσκευασίας ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων και μπαχαρικών, ένα κέντρο παραγωγής κρέατος και ένα κέντρο παραγωγής παγωτού. Επίσης, είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εργοδότης του κλάδου, καθώς απασχολεί στο δίκτυο της μητρικής 29.459 εργαζόμενους, στο δίκτυο της The Mart 1.535 εργαζόμενους και σε εκείνο της Χαλκιαδάκης 1.459. Το σύνολο των εργαζόμενων στον όμιλο, δηλαδή, φθάνει τα 32.453 άτομα.