Η εμπειρία σε ψώνια περιπτέρου και ψιλικών περνάει πλέον στην πλατφόρμα της efood. Ο καταναλωτής, που είναι χρήστης της εφαρμογής efood μέσα από το smartphone του, μπορεί πλέον να αγοράζει ηλεκτρονικά τρόφιμα και άλλα προϊόντα, από το οικείο περίπτερο, ανάλογα το σημείο όπου εκείνος βρίσκεται, μέσα από το δίκτυο των Kiosky’s Powered by efood σημείων. Πιο συγκεκριμένα, η efood δόμησε από την αρχή τον βραχίονα της Kiosky’s, όπως αναφέρουν πληροφορίες που έλαβε το FOODReporter. Τα τελικά σημεία πώλησης υπό το brand Kiosky’s χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Πρόκειται για τα Kiosky’s convenience stores και πλέον και για τα περίπτερα Kiosky’s Powered by efood, τα οποία πλέον είναι 12 σε ολόκληρη την Αττική. Αρχής γενομένης από το Βύρωνα (θέατρο Βράχων), έπειτα από το Νέο Ηράκλειο και ύστερα από τους Αμπελόκηπους, η efood «έντυσε» με τα κόκκινα χρώματά της και άλλα εννέα πρώην συμβατικά περίπτερα. Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, τρία από τα συγκεκριμένα περίπτερα είναι εταιρικής ιδιοκτησίας και τα άλλα franchise.

Η γκάμα προϊόντων, η λειτουργία και τα επιπλέον μέτρα
Πλέον, ο χρήστης της πλατφορμας efood μπορεί να επιλέξει είδη περιπτέρου, κατά τόπους και σε 24ωρη βάση, επιλέγοντας το κατάστημα που επιθυμεί να τον εξυπηρετήσει, μέσα τόσο από το δίκτυο Kiosky’s Powered by efood, όσο και από το δίκτυο Kiosky’s Convenience Stores. Ο franchisee δεν είναι επιφορτισμένος ούτε αναλαμβάνει υποχρέωση από την efood να έχει συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων (τροφίμων ή μη τροφίμων) διαθέσιμων προς πώληση, όμως συμβαίνει, όπως μαθαίνει το FOODReporter, να υπάρχουν αρκετοί κοινοί κωδικοί μεταξύ σημείων των δύο παράλληλων δικτύων.

Σε ό,τι αφορά το συνολικό πλάτος και έκταση των περιπτέρων, που πλέον έχουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν, η efood έχει σιγουρευτεί η ίδια για τα ιδιόκτητα σημεία, αλλά και για λογαριασμό των συνεργατών της στα franchise σημεία, ότι πληρούν τις ακριβείς οδηγίες αδειοδότησης των επιπλέον μέτρων που καταλαμβάνουν, από τους αρμόδιους δήμους κάθε φορά. «Τα επιπλέον μέτρα είναι απολύτως νόμιμα και αδειοδοτημένα, χωρίς να αποτελούν επεκτάσεις εκτός κοινής πρακτικής για εκμετάλλευση κοινόχρηστων δημοτικών χώρων», ανέφερε πηγή από την efood. Επιχειρησιακά, η εταιρεία στοχεύει έως το τέλος Ιουνίου 2024 να έχει ανεβάσει τη δύναμη του δικτύου Kiosky’s Powered by efood σε 30 τελικά σημεία.

Στο επόμενο στάδιο, η efood θα επικεντρωθεί δυναμικά στην προώθηση του project καταστημάτων efood Local. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ένας περιορισμένος αριθμός Kiosky’s Convenience Stores σταδιακά να μετατραπεί σε efood Local καταστήματα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter