Ναυσικά Πανούση, Διευθύντρια εφοδιαστικής αλυσίδας, PepsiCo Ελλάδας και Κύπρου
Πάνω από 20.000 τόνους πατάτας αγοράζει το χρόνο η PepsiCo Hellas για τις ανάγκες των κωδικών τσιπς πατάτας που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στον Άγιο Στέφανο Αττικής.
Οι παραπάνω ποσότητες, με μεγαλύτερο προμηθευτή κατ’ όγκο την Χρηστίδης Δ. Ι. και Σία ΟΕ στην Πτολεμαΐδα, καθιστούν την εταιρεία πρώτο αγοραστή πατάτας στη χώρα, μπροστά και από την ΜπαρμπαΣτάθης. Σύμφωνα με τον Commercial Finance Manager Ελλάδας και Κύπρου, Θανάση Καρακάση, η PepsiCo Hellas δίνει προτεραιότητα στον Έλληνα παραγωγό «πρωτίστως για λόγους ποιότητας» και για λόγους υποστήριξης της εντοπιότητας.
Η εταιρεία «τρέχει» σεμινάρια υποστήριξης βελτίωσης παραγωγής για πατατοπαραγωγούς και συνεχίζει να εκτελεί τα διευρυμένα προγράμματα συμβολαιακής γεωργίας. Το αγροδιατροφικό τμήμα της PepsiCo εστιάζει στην καλλιέργεια πατάτας και αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της ελληνικής παραγωγής. Όταν τα ελληνικά αποθέματα εξαντλούνται, η PepsiCo Hellas προχωρά σε εισαγωγές πατάτας από Πολωνία, η οποία χρησιμοποιείται και για τους εκεί κωδικούς της σειράς σνακ Ruffles.
Τα χαρτοκιβώτια και τα λοιπά είδη συσκευασίας αγοράζονται επίσης από Έλληνες παραγωγούς, σύμφωνα με τη Διευθύντρια εφοδιαστικής αλυσίδας, PepsiCo Ελλάδας και Κύπρου, Ναυσικά Πανούση. Για το 2023, τα τσιπς πατάτας «έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο στην επιστροφή του συνόλου της εταιρείας στην ανάπτυξη», κατά τον κ. Καρακάση, με ετήσια αύξηση πωλήσεων 23%. Ακολούθησαν τα τσιπς Dorito’s, με 20% (παράγονται εκτός Ελλάδος). Η ανάπτυξη των σνακς away-from-home ήταν 22% και στο οργανωμένο λιανεμπόριο 12,5%.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter