Μία ώρα πριν από την έναρξη λειτουργίας του νέου ΙΚΕΑ Κηφισού, την περασμένη Τρίτη, το τμήμα μάρκετινγκ της αλυσίδας περίμενε τους εκπροσώπους τύπου στον χώρο του εστιατορίου για μία ξενάγηση στα 25.000 τμ που φιλοξενούν 6.500 προϊόντα.

Το ΙΚΕΑ Κηφισού, το 2ο κατάστημα της αλυσίδας στην Αθήνα, το 3ο στην Ελλάδα και το 275ο στον κόσμο, πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή έναρξη λειτουργίας στις 26 Μαρτίου, δεχόμενο 25.000 επισκέπτες. Το νέο κατάστημα στη Λ. Κηφισού 96-98 είναι το 4ο κατάστημα της House Market ΑΕ, η οποία άνοιξε πρόσφατα κατάστημα ΙΚΕΑ και στην Κύπρο.

Στα εγκαίνια οι υπεύθυνοι του καταστήματος είχαν διαμορφώσει ειδικούς διαδρόμους προσέλευσης και εισόδου στο κατάστημα και είχαν προβλέψει πολλές ψυχαγωγικές δραστηριότητες για όσους περίμεναν στην είσοδο ή στα ταμεία του καταστήματος: face painters, ταχυδακτυλουργοί και καρικατουρίστες διασκέδαζαν μικρούς και μεγάλους σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ, ειδικά για τους μικρούς επισκέπτες της ΙΚΕΑ, υπήρχαν animateurs που μοίραζαν καπελάκια και χαρούμενες μπαλονοφιγούρες. Επίσης, συνεργάτες της ΙΚΕΑ μοίραζαν αναψυκτικά, χυμούς και άλλα σουηδικά σνακς, για να καλωσορίσουν το κοινό της πρώτης ημέρας λειτουργίας του καταστήματος. Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων των εγκαινίων διήρκεσε μέχρι και το Σάββατο, 29 Μαρτίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το βασικό εστιατόριο του καταστήματος, 350 θέσεων, στο οποίο συγκεντρώθηκαν ο εκπρόσωποι των ΜΜΕ την περασμένη Τρίτη, είναι διαμορφωμένο βάσει ενός καινούργιου σχεδιασμού, που παραπέμπει σε ένα φωτεινό δάσος. Ο νέος σχεδιασμός εφαρμόζεται για πρώτη φορά, παγκοσμίως, στο κατάστημα ΙΚΕΑ του Κηφισού και πραγματικά εντυπωσιάζει με την αισθητική του.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και οι ίδιοι πως και το νέο κατάστημα είναι σχεδιασμένο με τρόπο που κάνει ευχάριστη την επίσκεψη των πελατών, διαθέτει μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε προσιτές τιμές και φροντίζει, ώστε οι υπάλληλοί του να είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή, χωρίς να επιβάλλουν την παρουσία τους.

Στα τρία πλήρως εξοπλισμένα διαμερίσματα του καταστήματος και τα 53 διαρρυθμισμένα και πλήρως επιπλωμένα δωμάτια που διαθέτει, οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν όλα τα έπιπλα, να πάρουν ιδέες και να βρουν λύσεις για τις δικές τους ανάγκες.

Το νέο κατάστημα διαθέτει υπόγειο πάρκινγκ 1.800 θέσεων σε δύο επίπεδα, τον σουηδικό παιδότοπο Smaland, το καφέ εξόδου και το σουηδικό κατάστημα με αυθεντικά σουηδικά τρόφιμα, σνακς και ποτά.

Από τα σημαντικότερα προβλήματα, όμως, που έχει να αντιμετωπίσει ο επισκέπτης τού καταστήματος, είναι η δυσκολία πρόσβασης λόγω του κυκλοφοριακού προβλήματος που παρουσιάζεται καθημερινά στην Εθνική Οδό.