Όπως διαπιστώνουν οι αναλυτές της Nielsen, τα κιτ έτοιμου φαγητού αναπτύχθηκαν στην αμερικανική αγορά σημαντικά εντός του 2018, διευρύνοντας τη διανομή τους πέραν του online καναλιού, στις αίθουσες των σούπερ μάρκετ.

Η έρευνα καταγράφει 14,3 εκατ. νοικοκυριά που αγόρασαν κιτ έτοιμου φαγητού το τελευταίο εξάμηνο του 2018, 3,8 εκατ. περισσότερα από το 2017. Την ίδια στιγμή, σε ποσοστό 23% οι ερωτηθέντες δήλωσαν στους ερευνητές πως είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν μια σχετική αγορά εντός του επόμενου εξαμήνου. Στα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζεται, επίσης, ο αριθμός των νέων προϊόντων που λάνσαραν οι λιανέμποροι σε διάρκεια ενός έτους, που ανήλθε σε 187.

Η αξία των προϊόντων που δίνουν λύση στο θέμα της καθημερινής διατροφής έχει αναγνωριστεί από τις σημαντικότερες αλυσίδες έμπρακτα. Παράδειγμα αποτελούν οι στρατηγικές κινήσεις του ομίλου Kroger, μεταξύ των οποίων η εξαγορά του Home Chef. Την ίδια στιγμή, βέβαια, εκφράζονται αμφιβολίες για το μέλλον των παραγωγών προϊόντων της κατηγορίας για τα σούπερ μάρκετ, καθώς οι αλυσίδες αναπτύσσουν παράλληλα και την προσφορά των δικών τους έτοιμων φαγητών.

Για τις εταιρείες έτοιμου φαγητού, βέβαια, το οργανωμένο λιανεμπόριο αντιμετωπίζεται ως μια διέξοδος στην πίεση που δέχονται από το συγκεκριμένο κανάλι: Το 2017 η Nielsen, σε δείγμα 120 εκατ. νοικοκυριών, διαπίστωσε πως 67% των καταναλωτών αγόρασαν κιτ έτοιμου φαγητού αποκλειστικά online, ενώ το 30% αποκλειστικά από κάποιο κατάστημα. Το 2018 τα ποσοστά ήταν ανοδικά σε ό,τι αφορά την επιλογή των καταστημάτων, με 60% και 32% αντίστοιχα. Παράλληλα, το ποσοστό των καταναλωτών που αξιοποίησαν και τα δύο κανάλια αυξήθηκε από 3% σε 8%.