Ολοκληρώθηκε το rebranding των συσκευασιών frutop για τη σειρά Fizzy Mixers, με βάση τη σόδα. Η εταιρεία δίνει βάση στην κατηγορία, «που, άλλωστε, αποτελεί τη νέα τάση», όπως δήλωσε στο FOODReporter ο διευθυντής πωλήσεων χονδρεμπορίου, Ανδρέας Κλαυδιανός.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της frutop σκέφτεται σοβαρά την ενίσχυση της συγκεκριμένης σειράς κωδικών με τουλάχιστον έναν νέο κωδικό, επειδή έχει αξιολογηθεί ότι η κατανάλωσή της και το γενικότερο ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για αυτή έχει αυξηθεί. Το πλάνο ανάπτυξης του κωδικολογίου βρίσκεται για την ώρα στο στάδιο έρευνας και ανάπτυξης και φέρεται να έχει ανατεθεί σχετική μελέτη στο συγκεκριμένο τμήμα της εταιρείας.
Αυξημένο, εξάλλου, είναι και το ενδιαφέρον των bars και σημείων εστίασης ως προς το κανάλι του food service, επειδή ακριβώς η κατηγορία mixers ταιριάζει πολύ καλά με τα αλκοολούχα ποτά, τόσο τα «σκληρά», όσο και τα spirits. Συνεπώς, η νέα γεύση, όταν θα προκύψει, φροντίζεται να αφορά κάτι ιδιαίτερο και μοναδικό, όπως, άλλωστε, ήδη λειτουργεί η frutop στη σειρά αναψυκτικών καινότομων συνταγών (τσιχλόφουσκα, βυσινάδα, ανανάς).
Συνεργασία με Market In για νέα αναψυκτικά ιδιωτικής ετικέτας
Η frutop εδώ και χρόνια υλοποιεί το έργο παραγωγής και εμφιάλωσης των αναψυκτικών ιδιωτικής ετικέτας της Πέντε ΑΕ υπό το brand «Γαλαξίας» στην ομώνυμη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Το FOODReporter πληροφορήθηκε ότι η frutop έχει αναλάβει και τους νέους κωδικούς private label αναψυκτικών που θα τοποθετήσει στο ράφι η αλυσίδα Market In, υπό τη γνωστή ετικέτα «Μικρές Φάρμες του Βουνού». Η πρώτη τοποθέτηση αναμένεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα, αναφέρουν οι πληροφορίες.
Οι συνέργειες για τις σύγχρονες συσκευασίες mixers
Το rebranding των συσκευασιών Fizzy Mixers, που περιλαμβάνει τις γεύσεις ροζ γκρέιπφρουτ, ρόδι – κράνμπερι και λάιμ – τζίντζερ υλοποιήθηκε σχεδιαστικά από γραφίστες και ομάδες marketing, εξωτερικούς συνεργάτες του Ομίλου. Ταυτόχρονα, η μητρική ibs Βιομηχανία Πλαστικών ανέλαβε να τοποθετήσει την ετικέτα τύπου sleeve πριν δώσει τη συσκευασία για εκτύπωση. Η ολοκλήρωση του έργου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες forlabels και ETPA Packaging.
Άλλωστε, η Business Development Director της ibs, Ντόρα Βακιρτζή, ανέφερε στο FOODReporter ότι «είναι μοναδική η καινοτομία και η ευελιξία που προσφέρει η συνέργεια μεταξύ ibs και frutop, παρέχοντας σχεδόν έτοιμη τη συσκευασία στον B2B συνεργάτη για labelling».
Υπενθυμίζεται ότι η frutop παράγει και διανέμει στην ελληνική και κυπριακή αγορά και τα ενεργειακά μη αλκοολούχα ποτά Lucozade.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter