Ακόμη και στη βρετανική αγορά, όπου τα μπισκότα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή προϊόντα, οι αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες του πληθυσμού έχουν επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της κατηγορίας.

Η στροφή σε επιλογές που θεωρούνται πιο υγιεινές, έχει οδηγήσει σε λιγότερες πωλήσεις κατά 25,7 εκατ. λίρες και 48,4 εκατ. τεμάχια. Οι καταναλωτές επιλέγουν σνακ που θεωρούνται υγιεινά, ενώ ταυτόχρονα τους προσφέρουν μικρές στιγμές απόλαυσης. Η αύξηση των πωλήσεων των νέων υποκατηγοριών, όπως τα μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά, με προσθήκη δημητριακών ή των λεγόμενων «υπερ-τροφών» κοκ, δεν έχουν καταφέρει να αντισταθμίσουν τη μείωση των πωλήσεων στο σύνολο της κατηγορίας. Βέβαια, το αρνητικό πρόσημο των πωλήσεων οφείλεται, όπως δηλώνουν οι αναλυτές, και στη μείωση του διαθέσιμου προς κατανάλωση εισοδήματος.