Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής που ακολουθεί η Carrefour με στόχο την ενίσχυση της θέσης της σε σημαντικές αγορές, μέσω της ανάπτυξης, η οποία στηρίζεται σε διαφορετικά μοντέλα καταστημάτων.

Η Tengelmann ξεκίνησε την είσοδό της στην ισπανική αγορά το 2002 έχοντας ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους. Πρόθεσή της ήταν να λειτουργήσει στη χώρα, έως το 2008, 600 καταστήματα Plus. Ο ανταγωνισμός όμως από τους άλλους discounters, την Dia και τη Lidl, σταμάτησε την πορεία της στα 250 καταστήματα, τα οποία ανήκουν πλέον στον όμιλο Carrefour.

Η Dia είχε ήδη ηγετικό μερίδιο στην ισπανική αγορά με 2.806 καταστήματα και πωλήσεις 3,5 δισ. ευρώ. Η ενσωμάτωση των Plus στο δίκτυο των Dia έχει ήδη ξεκινήσει και με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας θα έχουν προστεθεί στον συνολικό χώρο πώλησης των καταστημάτων της άλλα 170.000 τμ.

Η Tengelmann Ισπανίας είχε πραγματοποιήσει το 12μηνο μέχρι τον Απρίλιο του 2007 πωλήσεις ύψους 437 εκατ. ευρώ.