Πιο κοντά στο ΧΑΑ βρίσκεται η ΑΤΛΑΝΤΙΚ, μετά την έγκριση από τις αρχές του Χρηματιστηρίου της αίτησής της για την είσοδο στην κύρια Αγορά, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι ανάπτυξη του δικτύου της με τρία νέα καταστήματα και η επέκτασή της στην Αλβανία και τα Σκόπια.

Πιο κοντά στο ΧΑΑ βρίσκεται η ΑΤΛΑΝΤΙΚ, μετά την έγκριση από τις αρχές του Χρηματιστηρίου της αίτησής της για την είσοδο στην κύρια Αγορά, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι ανάπτυξη του δικτύου της με τρία νέα καταστήματα και η επέκτασή της στην Αλβανία και τα Σκόπια.

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ σχεδιάζει την άμεση λειτουργία τριών νέων καταστημάτων στην περιφέρεια. Τα νέα καταστήματα βρίσκονται στην τελική φάση διαμόρφωσης και θα εγκαινιαστούν στην Κυπαρισσία, στα Φιλιατρά και στην Πρέβεζα. Το νέο ΑΤΛΑΝΤΙΚ της Κυπαρισσίας θα αποτελείται από δύο επίπεδα, στα Φιλιατρά από ένα επίπεδο, ενώ το νέο κατάστημα της Πρέβεζας θα λειτουργεί και ως cash & carry.

Στα άμεσα σχέδια της ΑΤΛΑΝΤΙΚ περιλαμβάνεται επίσης η ολική ανακαίνιση όσων καταστημάτων έχουν κλείσει πενταετία από την ίδρυσή τους, καθώς και η συνεργασία με ευρωπαϊκό όμιλο αγορών.

Στο μεταξύ, η εταιρία έως το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρώσει την υποδομή για το πέρασμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχει ήδη προνοήσει για την εγκατάσταση συστήματος που θα επιτρέψει τη λήψη παραγγελιών μέσω Internet, ενώ παράλληλα επεξεργάζεται σχέδια για την ανάπτυξή της στα Βαλκάνια και ειδικότερα στα Σκόπια και την Αλβανία.

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ προχωρεί επίσης σε αναδιάταξη των αποθηκευτικών της χώρων και στην πλήρη αξιοποίηση των logistics, με στόχο την προσφορά καλύτερων προϊόντων και την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή με το μικρότερο δυνατό κόστος. Με την αναδιάταξη ο αριθμός των κεντρικών αποθηκών περιορίστηκε σε μία στην Αττική, στα Καλύβια και σε δύο στην επαρχία με έδρες στο Αίγιο για την Πελοπόννησο και τη δυτική Ελλάδα και τη Λάρισα για την κεντρική και βόρεια Ελλάδα.

Παράλληλα, από τον Ιανουάριο υλοποιείται ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του αποθηκευτικού χώρου του Αιγίου με νέο εξοπλισμό ραφιών, το οποίο αναμενόταν να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο. Στην Αθήνα, όπου λειτουργούν 75 καταστήματα της αλυσίδας, μια νέα κεντρική αποθήκη φρέσκων προϊόντων με δικό της ξεχωριστό τμήμα διανομής λειτουργεί στην περιοχή του Ταύρου, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι όλες οι διαδικασίες των κεντρικών αποθηκών είναι πλήρως μηχανογραφημένες.

Τέλος, έως και την εκπνοή του 2000 η εταιρία θα έχει ολοκληρώσει την ηλεκτρονική παραγγελιοδοσία στα περισσότερα καταστήματα, θα προχωρήσει στην αυτόματη αναπλήρωση των αποθεμάτων της με το σύστημα CRP, ενώ παράλληλα θα είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει το Computer Assisted Order (CAO) για παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας μέχρι το τέλος του έτους θα φθάσει τα 85 δισ. δραχμές, ενώ τα προ φόρων κέρδη θα πλησιάσουν το 1,7 δισ. δραχμές.

Νέο επικοινωνιακό πρόγραμμα

Η αλυσίδα αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες και στον τομέα της επικοινωνιακής της πολιτικής με στόχο τον καταναλωτή. Το κεντρικό σημείο αυτής της πολιτικής είναι ένα νέο πρόγραμμα, που θα δίνει πολλές παροχές και πλούσια δώρα στους καταναλωτές και στις οικογένειές τους. Το νέο αυτό πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια και ανανέωση του club προνομίων του ΑΤΛΑΝΤΙΚ, που ιδρύθηκε το 1998 και έχει 110.000 μέλη. Εχει ήδη ξεκινήσει δοκιμαστικά η εφαρμογή του, με στόχο τη σταδιακή επέκτασή του σε τέσσερα καταστήματα μέχρι το τέλος του καλοκαιριού και σύντομα και στα 114 καταστήματα της αλυσίδας.