Ο όμιλος Σκλαβενίτης, που ενσωματώνει στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ τα Cash & Carry The Mart (πρώην Makro), προχώρησε σε συνεργασία με την Pockee, την ελληνική startup που φιλοδοξεί να «μεταφέρει» όλα τα κουπόνια σούπερ μάρκετ στο κινητό.

Περισσότεροι από 150.000 καταναλωτές έχουν εμπιστευτεί μέχρι τώρα την εφαρμογή Pockee και χρησιμοποιούν τις αποκλειστικές προσφορές των σούπερ μάρκετ που προτείνει. Πλέον η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και από το web στο pockee.com, χωρίς να χρειάζεται χρήση smartphone, ενώ έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές επιπλέον λειτουργίες, όπως η δημιουργία λίστας αγορών με δυνατότητα άμεσου υπολογισμού του χρηματικού οφέλους, κοινής χρήσης με κοντινά πρόσωπα και πολλά άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε πρώτη φάση στα 111 καταστήματα λιανικής της Σκλαβενίτης, ενώ σύντομα σχεδιάζεται και η επέκτασή της υπηρεσίας στα Cash & Carry The Mart.