Παναγιώτης Γκεζερλής, πρόεδρος, Convert Group

Συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων My market της Metro ΑΕΒΕ σύναψε η ελληνική Convert Group για παροχή δεδομένων πωλήσεων ανά εβδομάδα προς τους προμηθευτές.

Η νέα συμφωνία έχει ημερομηνία εφαρμογής την 1η Ιανουαρίου 2025. Με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, η Convert Group θα μπορεί να παρέχει στους πελάτες της εβδομαδιαία στοιχεία για τις επίγειες πωλήσεις στα καταστήματα, φιλοδοξώντας στο μέλλον, όπως είπε και ο πρόεδρος της εταιρείας, Παναγιώτης Γκεζερλής, να ακολουθήσουν και άλλες αλυσίδες του ελληνικού οργανωμένου λιανεμπορίου.

Η νέα μέθοδος παρακολούθησης δεδομένων θα δίνει τη δυνατότητα επεξεργασίας στοιχείων πωλήσεων της αμέσως προηγούμενης εβδομάδας για την ενδιαφερόμενη εταιρεία, αλλά και για τους ανταγωνιστές της. Ο στόχος της νέας πλατφόρμας είναι οι λόγοι αυξομείωσης πωλήσεων να προκύπτουν απευθείας από τα πραγματικά στοιχεία πωλήσεων που δίνει ο λιανέμπορος.

Η επεξεργασία των στοιχείων μπορεί να γίνεται μέσω τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να βοηθήσει στη λήψη εμπορικών αποφάσεων στο πεδίο, αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική, το συνολικό κωδικολόγιο, την ταχύτητα τροφοδοσίας ή ακόμη και για είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων. «Η άμεση ανάλυση των καλαθιών του λιανεμπορίου προσδίδει πολύ μεγάλη αξία και γνώση στις τελικές εμπορικές αποφάσεις», επεσήμανε ο κ. Γκεζερλής.

Η πλατφόρμα είναι ικανή να αναδείξει την πιστότητα των brands και να μορφοποιήσει τη στρατηγική δεύτερων σημείων, αλλά και την απόδοση των ενεργειών marketing στις πωλήσεις σταδιακά (incremental sales), βάσει στοιχείων πραγματικών πωλήσεων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter