H Lidl συμφώνησε τη χορηγική υποστήριξη του site Mumsnet, που κατέχει ηγετική θέση μεταξύ των site που ασχολούνται με θέματα τα οποία αφορούν στους γονείς.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Lidl αναλαμβάνει τη χορηγική υποστήριξη του mini site Mumsnet Food, για έναν χρόνο, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο του 2015. Στη συμφωνία περιλαμβάνεται το branding του site, που έχει πάνω από 70 εκατ. views τον μήνα, καθώς και διαφημίσεις για συγκεκριμένα προϊόντα που θα προβάλλονται στο Mumsnet Food, τα φόρουμ του και τα newsletters. Επιπλέον, θα δημιουργείται αποκλειστικό περιεχόμενο που θα προβάλλεται παράλληλα με τα video που δημιουργούνται από τους bloggers του Mumsnet (vloggers), που προσκαλούνται να κάνουν όλες τις αγορές τους για την οικογένεια από τα Lidl. Η κίνηση της Lidl είναι ενδεικτική της μεγάλης σημασίας που δίνουν οι μεγάλες αλυσίδες στην ανάπτυξη της ψηφιακής τους παρουσίας. Λίγο νωρίτερα, εντός του Αυγούστου, η Aldi λάνσαρε ένα νέο YouTube TV site, ενώ η αλυσίδα Poundland ανακοίνωσε τη λειτουργία της πρώτης της υπηρεσίας online delivery.