Η Mondelēz ανακοίνωσε πρόσφατα τις οκτώ startups που επελέγησαν να συμμετάσχουν στο νέο της πρόγραμμα Shopper Futures. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία μέσω της οποίας startups, λιανέμποροι των ΗΠΑ και οι μάρκες της Mondelez (Oreo / BelVita, Trident, Cadbury, Dentyne, Halls, Ritz), συνεργάζονται για να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία.

Οι λιανέμποροι που συμμετέχουν στο φετινό πρόγραμμα είναι οι 7- Eleven, Kum & Vo LC, QuickChek Corp και Mac’s Convenience Stores (Alimentation Couche-Tard Inc, Swedish Fish). Βάσει του προγράμματος 90 ημερών, οι εταιρείες συνεργάζονται για την εφαρμογή πρακτικών λύσεων που θα βοηθήσουν τους λιανέμπορους και τις κατηγορίες στις οποίες ανήκουν τα brands να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η Mondelēz δέχθηκε εκατοντάδες αιτήσεις από startups των ΗΠΑ και του Καναδά και κατέληξε σε 18 επιχειρήσεις, που θα κληθούν να παρουσιάσουν τα πλάνα τους. Οι 8 που θα επιλεγούν θα συνεργαστούν με τους λιανέμπορους και τα brands, ώστε να υλοποιήσουν τις πιλοτικές προτάσεις τους εντός τριών μηνών. Η κεντρική ιδέα στης πρωτοβουλίας είναι πως το αγοραστικό ταξίδι έχει αλλάξει ριζικά με τη χρήση της τεχνολογίας. Με το Shopper Futures, δηλώνει η Mondelēz, στοχεύει στην άμεση υλοποίηση καινοτόμων ιδεών και στη μετατροπή του περιβάλλοντος του καταστήματος σε χώρο όπου η χρήση mobile τεχνολογίας θα δίνει την ευκαιρία άμεσης επικοινωνίας και σύνδεσης με τους πελάτες.