Τις προσωποποιημένες προσφορές σε αγορές σούπερ μάρκετ εκ μέρους της ΑΒ Βασιλόπουλος προκρίνει η στρατηγική συνένωσης της bonus κάρτας AB Plus με τη smartphone εφαρμογή AB. Μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα, οι κάτοχοι AB Plus έλαβαν ειδοποίηση μέσω Viber ή e-mail για την αναβάθμιση της κάρτας τους, με επιπλέον bonus πόντους.

Η επιβράβευση πόντων αφορούσε την ψηφιακή εγγραφή στην εφαρμογή AB για όσους δεν το είχαν ήδη πράξει.

Η εγγραφή στην πλατφόρμα χρειάζεται το e-mail ή το κινητό της αρχικής εγγραφής, αν και μπορεί να υπηρετήσει και νέα εγγραφή.

Βελτιώνεται η διαδικασία προσφορών
O χρήστης εισάγει δικό του κωδικό πρόσβασης και δίνει υποχρεωτικά τα στοιχεία της διεύθυνσής του. Αν και η υποχρεωτικότητα ξενίζει λίγο, η Sustainable Retail & Corporate Communication Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Αλεξία Μαχαίρα, μιλώντας στο FOODReporter, διευκρινίζει: «Δεν είναι υποχρεωτικό ο κάθε κάτοχος κάρτας AB Plus να πραγματοποιεί αγορές μέσα από το e-shop, μπορεί όμως να λαμβάνει προσωποποιημένες προσφορές. Αν καταγράφεται ότι ψωνίζετε συχνότερα ένα προϊόν, αυτό θα βρίσκεται ψηλότερα στη λίστα εμφάνισης εντός εφαρμογής και θα μπορείτε να λάβετε και περισσότερες προσφορές γι’ αυτό».

Η εφαρμογή e-shop μέσω smartphones υπάρχει εδώ και καιρό στην ΑΒ Βασιλόπουλος. Τώρα προστίθεται η αυτόματη ταυτοποίηση της κάρτας του εγγεγραμμένου χρήστη. Η διασύνδεση κάρτας και εφαρμογής έρχεται να εξορθολογίσει «αρρυθμίες», που αφορούσαν τα καταστήματα εξυπηρέτησης και την ορθή εξαργύρωση εκπτωτικών επιταγών: «Εξαργυρώνονται ηλεκτρονικά και πλέον, μπορούν να εξαργυρωθούν στο μισό, δηλαδή ανά 3 ευρώ αντί για 6, ή να διατηρηθούν για μελλοντικό μεγαλύτερο ποσό», προσθέτει η κ. Μαχαίρα. Διευκρινίζεται ότι η αναβάθμιση σε διασύνδεση κάρτας και εφαρμογής δεν είναι υποχρεωτική.

Διαφορετικά προφίλ χρηστών, με σεβασμό στο GDPR
Υπάρχουν τρία προφίλ για να επιλέξει ο χρήστης: Basic, Personal, Unique.

Η δημιουργία διαφορετικών προφίλ έχει να κάνει με τα επίπεδα συναίνεσης και θέματα GDPR. Στο προφίλ Unique δύναται να «τρέξουν» καμπάνιες SMS και Google, εξηγούν στο FOODReporter στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η στρατηγική, το business analysis και το management της ενέργειας οικοδομήθηκαν εσωτερικά από την ΑΒ Βασιλόπουλος, το τεχνικό management ολοκλήρωσε η εταιρεία EPAM, ως εξωτερικός συνεργάτης και το design ανήκει στην εταιρεία Emakina.

Πλέον και η ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά τη Γαλαξίας και τη Lidl, εισέρχεται στη λογική της προσωποποιημένης προσφοράς εντός της πώλησης. Μέσω της διασύνδεσης της εφαρμογής ΑΒ του e-shop με την bonus κάρτα AB Plus, επιτυγχάνεται η δημιουργία πλήρους και ενιαίου ιστορικού για τις αγορές κάθε πελάτη από καταστήματα της αλυσίδας και κατ’ επέκταση, πιο ολοκληρωμένα δεδομένα για ανάλυση συμπεριφοράς και ανταπόκρισης πελατών στις προσφορές.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter