Στα ράφια των Lulu Hypermarket στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μπαίνει άμεσα ο καπνιστός τόνος Trata. Στόχος της εξωστρεφούς κίνησης εξαγωγών είναι ο καπνιστός τόνος της Konva ΑΕΒΕ είναι, με την είσοδό του, να κερδίσει με την ξεχωριστή του γεύση την προτίμηση της εκεί αγοράς. Πρόκειται, άλλωστε, για μια χώρα που διέπεται από έντονο καταναλωτικό ενδιαφέρον για τα ιχθυηρά και τα θαλασσινά.

Ο καπνιστός τόνος Trata θα προσπαθήσει να θέλξει τον τοπικό καταναλωτή και με την ποικιλία προϊόντων του, καθώς πλασάρεται με περισσότερους από έναν κωδικούς στην αγορά. Συνεπώς, μετά από την Αίγυπτο, η Trata μπαίνει πλέον έντονα στην αγορά του τόνου και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Αυξημένο ενδιαφέρον στην κατηγορία
Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, η Trata, έχοντας πρώτα υπολογίσει το αυξημένο ενδιαφέρον στην κατηγορία, σκοπεύει, σε συνεργασία με τα Lulu Hypermarket, όχι μόνο να αποτελέσει οδηγό στην κατηγορία του τόνου, αλλά έχει συμφωνήσει να δημιουργήσει υποαγορά (section) καπνιστού τόνου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Σημειώνεται ότι ο καπνιστός τόνος της Trata βρίσκεται μέσα σε ηλιέλαιο.

Η Trata στοχεύει στη μεταφορά της μεσογειακής κουζίνας στις αραβικές χώρες, μέσω των προϊόντων της Απώτερος σκοπός της εταιρείας είναι η επιτυχημένη μεταφορά γεύσεων και συνηθειών της μεσογειακής κουζίνας και στις αραβικές χώρες.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, όπως μαθαίνει το FOODReporter, η Trata βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να λανσάρει τόνο με παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Την παρουσία του ελληνικού ελαιολάδου στα εξαγόμενα προϊόντα της η Trata σκοπεύει διαφημιστικά -και όχι μόνο- να την αναδείξει ως σημείο υπεροχής και ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στα ανταγωνιστικά προϊόντα του τόνου.

Σ’ αυτό το project, φαίνεται ότι προηγούνται τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αίγυπτος έπεται. «Είμαστε περήφανοι για τη νέα συνεργασία με την εταιρία LuLu Group International και ανυπομονούμε να αναγνωρίσει ο κόσμος τη μοναδική ποιότητα των ελληνικών προϊόντων», αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση της Konva ΑΕΒΕ στα social media.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter