Στις αρχές Ιανουαρίου δημοσιοποιήθηκε η υπογραφή συμφωνίας των δύο κολοσσών στον τομέα τους, της Kroger και της Microsoft, που αφορά σε παροχή υπηρεσιών RaaS (Retail as a Service).

Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για τη δημιουργία και εμπορική διάθεση υπηρεσίας προς τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και της εξυπηρέτησης των πελατών. Η πιλοτική αξιοποίηση της λύσης θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα του ομίλου Kroger στο Οχάιο και σε κατάστημα QFC στην Ουάσινγκτον -σε περιοχές κοντά στις έδρες των επιχειρήσεων.

Όπως ανακοινώθηκε από τις Kroger και Microsoft, η ομάδα τεχνολογίας του ομίλου Kroger, αξιοποιώντας την πλατφόρμα Azure της Microsoft και αισθητήρες IoT, δημιούργησε ένα σύστημα που θα επιτρέπει στα πιλοτικά καταστήματα να έχουν πρόσβαση σε μια σουίτα εφαρμογών στο cloud, για λύσεις σε θέματα front και back end, όπως η χρήση συγκεκριμένων KPIs και η υλοποίηση πλάνων merchandising, η ενίσχυση της απόδοσης του προσωπικού, η συγκέντρωση στοιχείων σχετικών με την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, η μείωση των ελλείψεων στο ράφι (out of stock), η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, η ενίσχυση της παροχής προσωποποιημένων προτάσεων στους πελάτες κλπ.

Στην κοινή ανακοίνωση δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας των δύο επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο και την πληροφορική, για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών σε κάθε κανάλι αγοράς, φυσικό και ψηφιακό.