Με ανάπτυξη 45% σε σχέση με το 2023 ολοκλήρωσε το 2024 το brand Bridor που δραστηριοποιείται μέσα από την Olympic Foods, όπως δήλωσε στο FOODReporter ο Regional Director Frozen Business Europe, Head of Frozen Foods Greece της Switz Group, Γιάννης Ρούδας.

Το brand Bridor ξεκίνησε ενεργή τοποθέτησή σε B2B συνεργάτες το 2023. Μέσα σε δύο έτη, έχει κερδίσει μερίδιο 20% στις ετήσιες πωλήσεις της Olympic Foods: 5 εκατ. ευρώ σε αξία, από τα 24 εκατ. ευρώ της εταιρείας. «Ο στόχος είναι η Bridor να γίνει το νούμερο ένα brand της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία της», επεσήμανε ο κ. Ρούδας. Έκανε λόγο για έως και 4.000 διαφορετικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, έως το 2026. Η Bridor τριπλασίασε πωλήσεις από το Δεκέμβριο 2022 έως το Δεκέμβριο 2024.

Η υποστήριξη επιχειρησιακών λειτουργιών του Ομίλου
Το 2025 η προτεραιότητα της Switz Group στα κατεψυγμένα αφορά την ανάπτυξη και υποστήριξη των επιχειρησιακών λειτουργιών (operations). Κυρίως συνίσταται σε υποδομές αποθήκευσης και διανομής, ώστε να είναι δυνατό να υποστηριχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων. Η Switz Group εξετάζει το πλάνο εκμετάλλευσης του οικοπέδου 40 στρεμμάτων που ανήκει στην Ιωνική Σφολιάτα στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης, ώστε να κατασκευάσει ενιαίο χώρο αποθήκευσης για όλες τις εταιρείες που ελέγχει ο Όμιλος. Στοχεύεται να λειτουργήσει ως ενιαίο κέντρο logistics. Η σκέψη είναι το κέντρο logistics να χρησιμοποιεί υψηλή τεχνολογία και αυτοματισμούς αιχμής.

Το επόμενο στάδιο είναι η ίδια αποθήκη, με τις ίδιες προδιαγραφές κατασκευής και λειτουργίας, να κατασκευαστεί στη συνέχεια και στην Αθήνα, φιλοξενώντας και πάλι προϊόντα και εμπορεύματα όλων των εταιρειών της Switz Group. Όπως μαθαίνει το FOODReporter, ο Όμιλος βρίσκεται σε συζητήσεις για την ανεύρεση κατάλληλου οικοπέδου. Άλλες πηγές ανέφεραν στο FOODReporter ότι «είναι φιλοδοξία της Switz Group να κατασκευάσει μόνη της το χώρο, δίχως να χρειαστεί να προχωρήσει σε εξαγορά εταιρείας του κλάδου, κάτι που δεν ενδιαφέρει τον Όμιλο, τουλάχιστον για την επόμενη πενταετία».

Το brand Bridor έχει ολοκληρώσει τη στελέχωση και το οργανόγραμμα του εμπορικού τμήματος και για λογαριασμό του, η Switz Group αναλαμβάνει την περαιτέρω λειτουργική υποστήριξη της ανάπτυξης. Το επόμενο στάδιο ανάπτυξης πωλήσεων αφορά την ανάπτυξη e-shop απευθείας τοποθέτησης και εξυπηρέτησης B2B ηλεκτρονικών παραγγελιών προς παλιούς και νέους πελάτες. Άλλωστε, το 2025 η Bridor φέρνει στην Ελλάδα 25 νέους κωδικούς αλμυρών και γλυκών παρασκευασμάτων, ενισχύοντας περαιτέρω τη γκάμα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter