Σε αναζήτηση διανομέων στην Ευρώπη βρίσκεται η Surya Foods, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ethnic προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την επέκταση της διανομής της μάρκας κορεάτικων τροφίμων Sun Hee και σε άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Sun Hee περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα κωδικών, από έτοιμα γεύματα μέχρι συστατικά για κορεάτικες συνταγές, και πρόθεση της Surya Foods είναι να συνεργαστεί με διανομείς που διαθέτουν ισχυρό δίκτυο και μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά την κορεάτικη μάρκα. Μιλώντας στο FOODReporter, ο διευθυντής πωλήσεων της Surya Foods, Ρος Μπάρκερ, επιβεβαίωσε πως η Ελλάδα «αποτελεί απολύτως αγορά-στόχο για τη μάρκα Sun Hee», προσθέτοντας: «Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι το κορεάτικο αποτελεί τάση στην πλειοψηφία της Ευρώπης, και παράλληλα παρουσιάζει “έκρηξη” εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αναζητάμε έναν “πεινασμένο” διανομέα στην Ελλάδα με τον οποίο μπορούμε να συνεργαστούμε και πραγματικά να υποστηρίξουμε τη μάρκα σε όλα τα κανάλια». Από την πλευρά της, η εταιρεία παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη σε μάρκετινγκ και μεταφορές για να διασφαλίσει την επιτυχία των διανομέων με τους οποίους συνεργάζεται.
Δημοφιλής στις μικρότερες ηλικίες η κορεάτικη κουλτούρα
Αν και είναι γεγονός ότι η κορεάτικη κουζίνα δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη χώρα μας (πολύ λίγα είναι τα εστιατόρια που επικεντρώνονται σε αυτήν), είναι επίσης γεγονός ότι καθετί που σχετίζεται με τη Νότια Κορέα έχει θεαματική απήχηση κυρίως στις νεότερες ηλικίες, όπου είναι πολύ δημοφιλής η κορεάτικη μουσική K-Pop, αλλά και τα κορεάτικα τηλεοπτικά σίριαλ. Και καθώς η τάση ανακάλυψης της κορεάτικης κουλτούρας είναι ήδη ισχυρή ανά την Ευρώπη, είναι μάλλον βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε και στην Ελλάδα μία «άνθηση» της κορεάτικης κουζίνας.
Ήδη άλλωστε το ελληνικό κοινό έχει εξοικειωθεί με υλικά όπως τα νουντλς και η σάλτσα σόγιας, που είναι γνωστά από την κινεζική κουζίνα και χρησιμοποιούνται ευρέως και σε κορεάτικα πιάτα, ενώ γνωστό σε κάποιους είναι ήδη ίσως το πιο αναπόσπαστο κομμάτι της κορεάτικης γαστρονομίας, το kimchi, που στα κορεάτικα σημαίνει «τουρσί» και αφορά σε λαχανικά που περνούν από διαδικασία ζύμωσης.
Αν και η γεύση του kimchi απέχει αρκετά από τις γεύσεις στις οποίες είναι συνηθισμένοι οι Έλληνες καταναλωτές, οι ισχυρισμοί υγείας του έχουν ήδη δημιουργήσει ένα ρεύμα «ανακάλυψης» του kimchi στην Ευρώπη, που είναι πιθανό σταδιακά να φτάσει και στην Ελλάδα.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter