Η μεγάλη αλλαγή που αποφάσισε η Morrisons στη στρατηγική της, παρουσιάστηκε πρόσφατα, στην ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων του α’ εξαμήνου του 2010 (οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 9,1%).

[Ηνωμένο Βασίλειο] Η αλυσίδα, επιλέγει να στραφεί προς τον τομέα των καταστημάτων convenience, στοχεύει στην πώληση προϊόντων online και σχεδιάζει τη λειτουργία ενός μεμονωμένου καταστημάτων φρέσκων προϊόντων.

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO της αλυσίδας Dalton Philips αποκάλυψε επίσης τα σχέδια της Morrisons να επανεξετάσει και την γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων, ώστε να απελευθερώσει χώρους πώλησης για καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Philips, ο τομέας των καταστημάτων convenience σημειώνει διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τα παραδοσιακά δίκτυα των σούπερ μάρκετ. Παρόλα αυτά, δεν έχει υπάρξει μια αναβάθμιση του δικτύου, όπως απαιτούν οι νέες τάσεις στο λιανεμπόριο, για να αποκτήσουν μια φρέσκια εικόνα, ελκυστική στον καταναλωτή.