Στο κέντρο του ενδιαφέροντος της εισηγμένης επιχείρησης Folli-Follie βρίσκεται το τελευταίο διάστημα η εταιρεία παιδικών ειδών Lapin Ηouse, με την οποία διεξάγει διαπραγματεύσεις. ‘Ομως, αυτές, όπως επισημαίνουν οι διοικήσεις των δυο εταιρειών, βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, με “αντικείμενο τυχόν πιθανή μετοχική ή στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο επιχειρήσεων”.

‘Ομως, σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις ήδη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, καθώς έχει ξεκινήσει η αποτίμηση της εταιρείας παιδικών ενδυμάτων, ενώ εξετάζεται -στην περίπτωση της εξαγοράς της- αν θα υπαχθεί απευθείας στη μητρική Folli Follie ή θα μπει στο χαρτοφυλάκιο των ΚΑΕ, της οποίας βασικοί μέτοχοι είναι οι ιδιοκτήτες της Folli Follie. Μάλιστα, λέγεται ότι το τίμημα προσεγγίζει τα 80 εκατ. ευρώ.

Οι δυο εταιρείες συνεργάζονται ήδη στην αγορά της Κίνας στον τομέα του παιδικού ενδύματος, μια αγορά στην οποία εντάσσεται το 21% του πληθυσμού, δηλαδή τα παιδιά κάτω των 14 ετών. Η συνεργασία τους γίνεται μέσω κοινοπραξίας που έχουν δημιουργήσει, η οποία αναπτύσσει τα Folli Baby στην κινεζική αγορά.

Παρ’ ότι η πιθανή εξαγορά της Lapin δεν συγκρίνεται σε μέγεθος με την κάθοδο του ομίλου Folli Follie στην αγορά των πολυκαταστημάτων, μέσω της εξαγοράς της Εlmec Sport στις αρχές Οκτωβρίου, το ενδεχόμενο “πάντρεμα” με την Lapin, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, ανοίγει τον δρόμο του ομίλου Folli-Follie προς τη νέα, δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά των παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ.

Στην Ελλάδα, η Στ. Παπαϊωάννου-Lapin διαθέτει τα εμπορικά σήματα Lapin House και Frattina. Η πλειονότητα των καταστημάτων της αλυσίδας, που αριθμούν περί τα 50 σε όλη τη χώρα, είναι ιδιόκτητα. Πέραν του παιδικού ενδύματος, επιδιώκει να αναπτύξει μία ακόμη αλυσίδα, με είδη που απευθύνονται στους εφήβους. Το πρώτο κατάστημά της, με την επωνυμία Motor Bike, λειτουργεί ήδη στο Mall.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει καταστήματα που λειτουργούν ως franchise σε πλήθος αγορών, όπως της Ιταλίας, Τουρκίας, Κουβέιτ και των Εμιράτων, Μόσχας, Κιέβου, Καζακστάν κά.