Στις αρχές Ιουνίου αναμένεται να έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τη Στοά Αγορά της Legendary Food ΑΕ, όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter από τον γενικό διευθυντή του project, Δημήτρη Ράμφο.

Ο κ. Ράμφος δήλωσε ότι πρόκειται για «φιλόδοξο project, που υπηρετεί τη διαφορετικότητα και ειδικά την ελληνικότητα, σε πολύ μεγάλο βαθμό». Η Στοά Αγορά θα είναι ένα «καινοτόμο Food Hall και όχι μόνο», ενώ δεν θα περιλαμβάνει ένα μόνο κατάστημα. Θα διαθέτει τόσο συσκευασμένα όσο και επί ζυγίω προϊόντα. Για τις ανάγκες του εγχειρήματος, ουσιαστικά αναδιαμορφώνεται ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο στο κέντρο της Αθήνας. Όπως παραδέχτηκε ο κ. Ράμφος, η διαφορετική και επαναστατική αισθητική αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα που θα προσπαθήσει να αποκομίσει η Στοά Αγορά, από τη λειτουργία της και έπειτα.

Οι επενδυτές και το καινοτόμο πλάνο αξιοποίησης της ελληνικότητας
Πρόκειται για την πρώην Στοά Αρσακείου, μεταξύ των οδών Αρσάκη, Σταδίου, Πανεπιστημίου και Πεσμαζόγλου, εκτεινόμενη κάθετα μεταξύ Σταδίου και Πανεπιστημίου, από το ύψος του τέλους της οδού Ιπποκράτους. Η Legendary Food ΑΕ έχει υπογράψει το 2019 σύμβαση εκμετάλλευσης για 35 έτη με τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, επίσημο διαχειριστή των Αρσακείων Σχολείων και του Αρσακείου Μεγάρου. Ολοκληρώνεται το 2054.

Το σχέδιο αξιοποίησης φέρεται να περιλαμβάνει περισσότερα καταστήματα μετωπικά σε Σταδίου και Πανεπιστημίου. Άλλωστε, η Legendary Food ΑΕ συνεχίζει με γοργούς και έντονους ρυθμούς να στελεχώνεται με έμπειρο προσωπικό, κάτι που, όπως μαθαίνει το FOODReporter, κατά κύριο λόγο αφορά το project της Στοά Αγορά, που θα αποτελέσει το εμβληματικό εγχείρημα (flagship store) της επενδυτικής προσπάθειας. Διευθύνων σύμβουλος της Legendary Food είναι ο Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος, από τις 23 Νοεμβρίου 2020, διαδεχόμενος τον Άρη Κεφαλογιάννη, που έχει αποχωρήσει και από το επενδυτικό σχήμα το ίδιο διάστημα. Νυν πρόεδρος είναι ο Brand Strategist της Felix BNI, Πίτερ Οικονομίδης, ο οποίος φέρεται να συμμετέχει και στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας, όπως και οι κ.κ. Τριανταφυλλόπουλος και Βαγγέλης Κοντζιάς (μέλος ΔΣ από 18 Φεβρουαρίου 2020 και πρώην αντιπρόεδρος). Το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Οικονόμου, με τους Κωνσταντίνο, Μάριο και Χριστίνα Οικονόμου ενεργά μέλη στο τρέχον διοικητικό συμβούλιο.

Ο Δημήτρης Ράμφος, στέλεχος με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο και 18 χρόνια Head of Buyers στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, δήλωσε στο FOODReporter ότι ο λόγος που προκάλεσε το επόμενο βήμα του ήταν η καινοτομία και η διαφορετικότητα του project, αλλά κυρίως η ελληνικότητα των προϊόντων, κάτι που άλλωστε γνώρισε καλά και στον Σκλαβενίτη.

«Αντιμετωπίζουμε την ελκυστική πρόκληση της επιλογής από την απίστευτη ποικιλία ελληνικών προϊόντων, ώστε να δημιουργήσουμε μοναδική συλλογή, που θα αντιπροσωπεύει αληθινά τον πλούτο της ελληνικής αγροδιατροφικής παράδοσης», τόνισε μεταξύ άλλων σε ανάρτήσή του στο LinkedIn.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter