Ισχυρή παρουσία στην εγχώρια αγορά των βιολογικών προϊόντων επιδιώκει να αποκτήσει η Plus Hellas, λανσάροντας στη χώρα μας μία από τις μεγαλύτερες οικογένειες βιολογικών προϊόντων της Ευρώπης. Η εταιρεία θα δώσει τη δυνατότητα στους Έλληνες καταναλωτές να επιλέξουν σε πρώτη φάση από μία ποικιλία σχεδόν 50 κωδικών, επωνυμίας Bio-Bio, η οποία στην Ευρώπη αριθμεί περισσότερους από 300 κωδικούς προϊόντων. Η συλλογή αυτή της δίνει την πρωτιά στο σχετικό τομέα μεταξύ των υπόλοιπων Ευρωπαίων discounters, ενώ την καθιστά ανταγωνιστικά "άνετη" ακόμη και έναντι των κλασικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Η Plus θα δώσει τη δυνατότητα στους Έλληνες καταναλωτές να επιλέξουν σε πρώτη φάση από μία ποικιλία σχεδόν 50 βιολογικών προϊόντων, τα οποία καλύπτουν μία ευρύτατη γκάμα τροφίμων. Η σχετική προϊοντική γκάμα της Plus, με την επωνυμία Bio-Bio, αριθμεί συνολικά πάνω από 300 κωδικούς προϊόντων, με αποτέλεσμα η αλυσίδα να είναι μακράν πρώτη σε αυτό τον τομέα μεταξύ των υπόλοιπων discounters, ανταγωνιζόμενη με άνεση ακόμη και τις κλασικές λιανεμπορικές αλυσίδες. Σύντομα θα πραγματοποιηθεί καμπάνια και σχετική εκδήλωση στην Αθήνα για την παρουσίαση αυτής της πρωτοβουλίας της γερμανικής αλυσίδας, η οποία σήμερα διαθέτει περισσότερα από 30 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η γκάμα των βιολογικών προϊόντων που θα προσφέρει η Plus στην Ελλάδα, σταδιακά θα διευρύνεται.

Αναφορικά με το αναπτυξιακό πλάνο της Plus, η καθυστέρηση στην αδειοδότηση της κατασκευής του δεύτερου logistics center της (όπως, εξάλλου, και η χρονοτριβή στις αδειοδοτήσεις σημείων πώλησης της εταιρείας) στην περιοχή της Θήβας της “κοστίζoυν”, αφού θέτει εμπόδια στην απρόσκοπτη ανάπτυξη και τον εφοδιασμό του δικτύου της στην περιοχή της Αττικής. Σημειώνεται ότι γενικά η περιοχή της πρωτεύουσας ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Plus όσον αφορά τη δημιουργία νέων καταστημάτων, σύμφωνα με το φετινό πλάνο της.

Το σύνολο του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας για τη χώρα μας, το οποίο αρχικά είχε εκτιμηθεί στα 600 εκατ. ευρώ, προβλέπεται ότι τελικά θα διαμορφωθεί στα 800 εκατ. ευρώ, αφού -εκτός των άλλων- το κόστος αγοράς των ακινήτων για την εγκατάσταση των καταστημάτων της αποδείχτηκε υψηλότερο του αναμενόμενου.

Προετοιμάζεται η Aldi

Όσον αφορά την κινητικότητα της επερχόμενης Aldi, η εταιρεία διερευνά τις παραγωγικές δυνατότητες των εγχώριων βιομηχανιών τροφίμων-ποτών, καλώντας τις σε παρουσιάσεις, έτσι ώστε να “κλείσει” συμφωνίες παρασκευής για λογαριασμό της προϊόντων private label. Υπεθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έναρξης της λειτουργίας των πρώτων 40 καταστημάτων της, το δεύτερο εξάμηνο του 2008 θα κάνουν μαζικά την εμφάνισή τους τα πρώτα Aldi. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες σύστασης της ομάδας των Area Manager (μέσω προσλήψεων), οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για περιφέρειες πωλήσεων δυναμικού 2 έως 5 καταστημάτων, ενώ έχει προχωρήσει στη στελέχωση των διοικητικών κέντρων της σε Αθήνα και Πάτρα.