Η επιχείρηση ελαιολάδου Stalia, με έδρα τους Γαργαλιάνους της Δυτικής Μεσσηνίας, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία στην αγορά του premium ελαιολάδου, επενδύοντας στην ποιότητα, την καινοτομία και τις εξαγωγές. Η Κατερίνα Μπουγάτσου, sales director της Stalia, μιλώντας στο FOODReporter, επισήμανε ότι η ελαιοκομική σεζόν 2023-2024 υπήρξε απαιτητική από πλευράς ποσότητας, όμως σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 20%. Για τη σεζόν 2024-2025, οι προοπτικές είναι ακόμα πιο αισιόδοξες, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και ποιότητας.

Ένα νέο εγχείρημα που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2024 είναι το Tour & Tasting Experience, που περιλαμβάνει ξενάγηση σε μουσείο με παραδοσιακά εργαλεία συγκομιδής, γευσιγνωσία ελαιολάδου (tasting) και food pairing, καθώς και θεματικά δείπνα (dinner experience). Στόχος είναι η ανάδειξη της πολιτιστικής και γαστρονομικής κληρονομιάς της περιοχής. Το ελαιόλαδο Stalia παράγεται με παραδοσιακή συλλογή του καρπού με τα χέρια και ελαιοποιείται εντός 12 ωρών με ψυχρή έκθλιψη, ακολουθώντας σύγχρονες και απόλυτα ελεγχόμενες μεθόδους.

Δύο νέα τσάτνεϊ πράσινης και μαύρης ελιάς
Για το 2025, η Stalia προγραμματίζει τη διεύρυνση της γκάμας της, με προϊόντα ελιάς όπως γλυκό κουταλιού ελιάς και δύο καινοτόμα τσάτνεϊ (μαρμελάδες με μπαχαρικά) πράσινης και μαύρης ελιάς, ιδανικά για συνοδεία κρασιών και τυριών.

Οι εξαγωγές αποτελούν βασικό άξονα ανάπτυξης της Stalia, καλύπτοντας το 65% του τζίρου της το 2024. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, την Ασία (Κορέα), ενώ πρόσφατα έκανε άνοιγμα και στην ιαπωνική αγορά, σύμφωνα με την κ. Μπουγάτσου. Η εταιρεία έχει ως στόχο το πρώτο της άνοιγμα στην αγορά των ΗΠΑ το 2025. Η επιχείρηση διατηρεί συνεργασίες με delicatessen καταστήματα, καθώς πρόκειται για premium προϊόν. Παρόλα αυτά, είναι ανοικτή σε συζητήσεις για την τοποθέτηση των προϊόντων της σε επιλεγμένα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ, που διαθέτουν τμήμα με deli προϊόντα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter