Σε διαρκείς επαφές με τοπικές εταιρείες του κλάδου για το ενδεχόμενο σύναψης συμφωνίας εξαγοράς κάποιας εξ αυτών, με χρονικό ορίζοντα τους πρώτους μήνες του 2025, βρίσκεται η Market In, η οποία, παράλληλα, επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου της με νέα καταστήματα.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, είναι μάλλον απίθανο να οριστικοποιηθεί η όποια συμφωνία εξαγοράς μέχρι το τέλος του έτους. Αντιθέτως εκτιμούν ότι το πρώτο διάστημα του 2025, εφόσον εξελιχθούν θετικά οι διαπραγματεύσεις, ενδεχομένως θα υπάρξει συμφωνία εξαγοράς αλυσίδας σούπερ μάρκετ τοπικής εμβέλειας στην περιφέρεια.
Πέραν αυτού η Market In έχει εγκαινιάσει φέτος τη λειτουργία δέκα νέων σούπερ μάρκετ, με έδρες, μεταξύ άλλων, την Ηγουμενίτσα, όπου στα μέσα του μήνα λειτούργησε το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας, το Κιλκίς, όπου επίσης εγκαινιάστηκε ένα δεύτερο κατάστημα, όπως και δύο σούπερ μάρκετ στη Μήλο. Νέα καταστήματα της αλυσίδας άνοιξαν επίσης στην Πάργα, στο Νέο Ηράκλειο, στη Γλυφάδα, στο Γαλάτσι και στην Καλαμπάκα. Μέχρι τα τέλη του έτους η εταιρεία σχεδιάζει τη λειτουργία ακόμη τριών ή τεσσάρων καταστημάτων στην περιφέρεια. Σήμερα η Market In έχει συνολικά 245 καταστήματα, εκ των οποίων τα 239 λειτουργούν με το ομώνυμο εμπορικό της σήμα και έξι υπό το σήμα Daily κατόπιν μετονομασίας τους από Economy.
Η Market In δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών της πωλήσεων, τις οποίες υποστηρίζει με δύο κέντρα logistics και με αρκετά από τα μεγάλα καταστήματά της, που λειτουργούν ως hubs. Εξάλλου, η εταιρεία ήδη διαπραγματεύεται τη συνεργασία της με τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες delivery της χώρας, τη Volt, την Box και την eFood, προκειμένου να ενισχύσει τις υποδομές της κατ’ οίκον παράδοσης τόσο των ηλεκτρονικών παραγγελιών της μέσω του eShop, όσο και των τηλεφωνικών παραγγελιών πελατών της. Επίσης, τον περασμένο Ιούλιο καθιέρωσε μία νέα υπηρεσία, συνεργαζόμενη με τις εταιρείες Direct Pay και MoneyGram, που προβλέπει τη διενέργεια πληρωμών εντός ενός λεπτού, όπως και τη μεταφορά ή τη λήψη χρημάτων μέσα από τα καταστήματα του δικτύου της. Το εν λόγω το σύστημα, μάλιστα, υποστηρίζει συναλλαγές διενεργούμενες με συναλλασσόμενους από όλο τον κόσμο.
Ψηφιοποιείται
η daily cart
Σε ό,τι αφορά την εταιρική κάρτα πιστότητας, την daily cart, σημειώνουμε ότι μέσω αυτής πραγματοποιείται ετησίως περίπου το 60%-65% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, όπως φαίνεται από τον αριθμό των συναλλαγών. Σύντομα η κάρτα θα είναι διαθέσιμη μόνο σε ηλεκτρονική μορφή. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα εκδίδεται ψηφιακά και θα χρησιμοποιείται επίσης άυλα υπό την προϋπόθεση ότι η σχετική εφαρμογή θα έχει εγκατασταθεί στα κινητά τηλέφωνα των πελατών της εταιρείας.
Η Market In συνεχίζει να επενδύει και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ως γνωστόν δραστηριοποιείται με τρία brands στις σχετικές συλλογές προϊόντων, τα «Μικρές Φάρμες του Βουνού», «Economy» και «Glow & Beauty». Με τα εν λόγω σήματα διατίθενται συνολικά 2.500 κωδικοί προϊόντων όλων των κατηγοριών, που διαρκώς εμπλουτίζονται με νέους. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το μερίδιο πωλήσεων των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων της Market In ανέχεται περίπου στο 40%-45% επί του συνολικού ετήσιου τζίρου της.