Προωθητική καμπάνια για την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών e-καταναλωτής δρομολογεί το υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο των ενεργειών του για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
Για την υλοποίηση της καμπάνιας αυτής «έτρεξε» τον περασμένο Ιούνιο διαγωνιστική διαδικασία με τη συμμετοχή τριών διαφημιστικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων επικράτησε η Cicero, στην οποία και κατακυρώθηκε την περασμένη εβδομάδα το έργο, με προσφερόμενη τιμή 29.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Το εν λόγω έργο αφορά στην ανάπτυξη περιεχομένου σε τηλεοπτική ταινία, ραδιοφωνικό μήνυμα, καταχωρήσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθρια διαφήμιση και banner διαδικτύου, που θα απευθύνεται στο σύνολο του πληθυσμού ηλικίας από 18 ετών και άνω. Το δημιουργικό υλικό, σύμφωνα με όσα όριζε η πρόσκληση του υπουργείου προς τις τρεις υποψήφιες εταιρείες, θα έχει ως στόχο την ενημέρωση των πολιτών της ελληνικής επικράτειας ως προς την χρήση της πλατφόρμας του «e-καταναλωτής» και η επικοινωνία θα πρέπει να κάνει σαφές στο κοινό πως ο e-καταναλωτής είναι ένα χρήσιμο εργαλείο κατά της ακρίβειας, καθώς μέσω αυτής ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα σύγκρισης του καλαθιού και εύρεσης της φτηνότερης αλυσίδας, που βρίσκεται πιο κοντά του.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter